תוצאות 1 עד 15 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

תצוגה בשכבות

  1. #10
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    בעייה כפולה.
    פירקתי על הבוקר ונתקלתי בשתי בעיות :
    1. השקע והתקע אינם תואמים.
    2. השקע שמחובר למחשב המנוע היה מקוצר עם חוטים ייעודיים שבסופם הפקקים הירוקים, השאלה שלי היא האם לקצר חזרה את החוטים או להשאיר כרגע ככה. נקרע לי אחד החוטים המקצרים כך שאצטרך למצוא חלופה. האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע אם לא אקצר.

    צריך עזרה למצוא מתאם בין השקע לתקע , אם תוכלו להפנות אותי לחנות בארץ בה אוכל לקנות מתאם - אודה לכם.
    אם צריך להזמין חיישן חדש מחו"ל אזמין , ראיתי באיזשהו מקום שיש יוניט שמתחבר לשקע במקום חיישן החמצן - יש חברה מומלצת \ אתר מומלץ ?

    האם אני יכול להניע את האופנוע כאשר השקע לא מקוצר ולא מחובר לכלום האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע?

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי miki; 29-07-2016 בשעה 08:47.

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 23:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 12:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 21:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 23:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO