ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
אכן, אבל זה המצב - תתבונן בתמונות. ההגדרה הנכונה היא 2 שקעים (נקבות ) . לירקרק קראתי שקע ולשחור תקע, אבל זה לא המצב העובדתי . אפשר לראות בבירור בתמונה התחתונה בה אני מחזיק את היציאה מהחיישן - בשחור. וההתחברות למחשב הניהול בירקרק.
השאלה איפה אני משיג מתאמים.

מה קורה אם אני מניע כשהחיישן לא מקוצר - זו בעצם תמצית השאלה לרגע זה.
נראה על פניו שהקצר עם הכובע הירוק זה בעצם הO2 ELIMINATOR שמונע מהאור הכתום בלוח שעונים להידלק, אם תוציא אותו תקבל הודעת שגיאה שהחיישן מנותק והECU יכנס למפת "חירום" שבה המנוע יעבוד עם תערובת שלא תפגע במנוע עד שתגיע למוסך.
למרות הנ"ל ממליץ לך לעצור כאן כי דרך האינטרנט קשה להבין מה קורה שם.