אני מאוד חולק עלייך.
חיישן החמצן מאפשר לקבל תערובת מדוייקת בקשת רחבה של תנאים.
אפשר לדון אין ספור דיונים מה זה התערובת המדוייקת שאתה רוצה אבל ללא החיישן חמצן היא לא תהיה אף פעם.
באופנוע יש מעט מאוד חישנים כי פשוט לא צריך.
יש חיישן טמפרטורת אוויר
חיישן טמפרטורת מנוע
חיישן זווית מצערת
וחיישן חמצן.
כל אלה משפיעים על התערובת, עכשיו זה עובד ככה:
קורא טמפרטורת אוויר
טמפרטורת מנוע
זווית מצערת
נותן הזרקה משוערת במפת ברירת מחדל יצרן שזה לרוב תערובת עשירה מאוד והצטה מאוחרת ככל האפשר.
משם נכנס לפעולה החיישן חמצן שמזהה תערובת עשירה, המחשב לומד ומקזז לענייה יותר עם קידום הצטה.
עד שמזהה ענייה מידי ומחזיר לטיפה עשירה יותר.
אם תבטל חיישן חמצן המפה נהיית סטאטית. זה מעולה לטווח טמפרטורות צר ודלק מסויים אבל למשתמש יומיומי ישראלי שרוכב בשרב זה בעייה כי אתה רוצה שהמחשב ידע לזהות שבשרב יש לך תערובת סופר עשירה וסתם בחום בתל אביב היא סבבה.
עכשיו הטמפרטורה בשני המקרים 40-45 מעלות של האוויר אבל כמות החמצן שיש באוויר שונה וללא חיישן חמצן ההזרקה לא תידע על זה בכלל ולא תוכל להתאים את עצמה.
ההזרקה תעבוד בשיטת "מה יוצא אני מרוצה" ולא בשיטת "יש מטרה בוא נקלע לשם "
מיקי שמח שהבעיה שלך נפתרה
Sent from mTalk using windows 10 mobile



ציטוט ההודעה בתגובה
