אחד האשכולות הטובים בזמן האחרון, יש מה ללמוד מכם חברים.
יש לי חשק גדול להכנס לנבכי המפות באופנוע,
השאלה אם PC או אחד מהדומים? או כלי יעודי לאופנועי סוזוקי?
יש לי גם מגבלת מהירות אלקטרונית שהייתי רוצה להוריד.
חשבתי על זה, אבל הבעיה שהדיון ללא ההקדמה שלו יהיה תלוש.
בגלל זה ערכתי את הכותרת. אערוך אותה עוד פעם.
אחד האשכולות הטובים בזמן האחרון, יש מה ללמוד מכם חברים.
יש לי חשק גדול להכנס לנבכי המפות באופנוע,
השאלה אם PC או אחד מהדומים? או כלי יעודי לאופנועי סוזוקי?
יש לי גם מגבלת מהירות אלקטרונית שהייתי רוצה להוריד.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 02-08-2016 בשעה 21:55.
הזיכרון שלי לא מה שהיה פעם, בדיאגרמה המצורפת אפשל לראות שלוי סטרום 2002 יש שני חיישנים ברומטרים למרות שהם קוראים להם אחרת אלו MAF וMAP למיטב הבנתי.
אגב שים לב שעל חיישן החמצן רשום "חוץ מארצות הברית" ששם הוא הוציא עוד 2 כוחות סוס יותר (לפחות מוצהר ככה) ועבד יותר טוב מבחינת חלקות מנוע, הדגם האירופי עם החיישן הוא זוועה
![]()
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 02-08-2016 בשעה 21:50.
דווקא איזה שזה נראה זה כניראה 2 חיישני לחץ אחד למעלה בכניסה ובטח אחד למטה יותר אחרי התיבה ואז אפשר למדוד הפרש ולדעת כמה ינק המנוע בפועל.
בקשר לחישן חמצן במקרה הזה אתה צודק זו הזרקה שבה החישן חמצן רק מחממם ממיר קטליטי ומתריע על זיהום חורג הוא לא באמת מתעסק בזמני הזרקה ולא עוזר בכלום. בהזרקה כזו הייתי דבר ראשון מעיף אותו.
עוז במקרה שלך תנסה לבדוק אם יש משהו כמו ista-p של במוו
או tune ecu לסוזוקי.
אם יש אתה מסודר זה ההכי טוב אם אין לך לפתרון דוגמאת פאוואר קומנדר בתוספת מודול עם חיישן חמצן שימפה עבורך את העסק. מה לעשות שאין לנו דיינו בישראל.
אגב לדעתי עדיף באזאז כי הם פשוט זולים יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אין לי מושג, ממה שקראתי ומהמעט שאני מבין, זה הדבר האולטימטיבי.
יש מצב שאני טועה ובגדול, אין לי מושג טכני מה ההבדלים בין הערכות.
http://www.woolichracing.com
http://www.woolichracing.com/product...-flashing.aspx
איך שזה נראה עוז זה ערכת תיכנות מחשב מקורי שזה הפתרון ההכי טוב.
עכשיו מאיפה מביאים לזה מפות?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שרשור מעשיר ומבלבל בו זמנית.
XMAX שקיבל מנוע 300 סמק במקום 250 והעלה יחס דחיסה, מורכב CDI אפטרמרקט שהגיע יחד עם כל הערכת מנוע.
מומלץ לשים לו את הרכיב הנ"ל?
http://www.malossistore.eu/en/produc...G=CENTR&Type=M
הם כתבו במאמר שזה מאתגר אבל לא "לא אקטואלי" הבעיה בכל חיישן ברומטרי שמחובר למה שהוא אמור למדוד בצינור גומי בעל קוטר קטן זה שבתוך הצינור יש חלל מאד קטן שהוא יהיה רגיש לכל שינוי בלחץ ויהיה קשה לקבל קריאה, סוזוקי הלכו על פיתרון מאד פשוט, הם הוסיפו מיכל פלסטיק קטן על הצינור שמייצב את הקריאה
בתמונה חלק מספר 15
![]()
תראה אתה צריך להשוות לכמה מקורות הדי לקבל קריאה נכונה במנוע וי או סינגל.
אפשר להשוות למצב קאמשאפט ולדעת מתי בידיוק היניקה, אפשר לפי קראנק לזהות מהירות סיבוב שלו ואז לדעת מתי העבודה ומשם לדעת מתי היניקה.
ואפשר לעשות כמו שעשו כאן שמו 2 חיישנים אחד בכניסה אחד ביציאה ועושים דלתא ואז יודעים מה הולך שזה כמו ששיארתי מקודם לפי התרשים כאן
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני לא מתכוון לזה אלה לחוסר יציבות של הלחץ מה שמקשה על החיישן לקחת מדידה נכונה, בשביל זה חייבים איך שהוא לייצב את הלחץ וזה מה שסוזוקי עשו.
בזמנו היו לי שעונים לכיוון גופי מצערת ושחיברתי אותם לגופי המצערת המחוגים השתוללו (המלצת סוזוקי זה להשתמש בצינור עם נוזל לא יודע איך קוראים לזה) הוספתי את המיכל הקטן למעגל והמחוגים נרגעו והיה אפשר לקבל קריאה מהם.