עמוד 7 מתוך 7 ראשוןראשון ... 567
תוצאות 91 עד 103 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

  1. #91
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    חשבתי על זה, אבל הבעיה שהדיון ללא ההקדמה שלו יהיה תלוש.
    בגלל זה ערכתי את הכותרת. אערוך אותה עוד פעם.

  2. #92
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אחד האשכולות הטובים בזמן האחרון, יש מה ללמוד מכם חברים.
    יש לי חשק גדול להכנס לנבכי המפות באופנוע,
    השאלה אם PC או אחד מהדומים? או כלי יעודי לאופנועי סוזוקי?
    יש לי גם מגבלת מהירות אלקטרונית שהייתי רוצה להוריד.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 02-08-2016 בשעה 21:55.

  3. #93
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אתה בטוח שזה maf?
    איזה דגם אופנוע זה?


    וגק לדעתי כדאי לפצל את השירשור לשאלה על תוסף ולדיון על סוגי הזרקה שפתחנו כאן לדעתי יכול מאוד להועיל בעתיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    הזיכרון שלי לא מה שהיה פעם, בדיאגרמה המצורפת אפשל לראות שלוי סטרום 2002 יש שני חיישנים ברומטרים למרות שהם קוראים להם אחרת אלו MAF וMAP למיטב הבנתי.
    אגב שים לב שעל חיישן החמצן רשום "חוץ מארצות הברית" ששם הוא הוציא עוד 2 כוחות סוס יותר (לפחות מוצהר ככה) ועבד יותר טוב מבחינת חלקות מנוע, הדגם האירופי עם החיישן הוא זוועה

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 02-08-2016 בשעה 21:50.

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אחד האשכולות הטובים בזמן האחרון, יש מה ללמוד מכם חברים.
    יש לי חשק גדול להכנס לנבכי המפות באופנוע,
    השאלה אם PC או אחד מהדומים, או כלי יעודי לאופנועי סוזוקי.
    יש לי גם מגבלת מהירות אלקטרונית שהייתי רוצה להוריד.
    האמת זה נראה מגניב יותר ממה שזה באמת, ללא מקור אמין למפות מוכנות אין לך מה להתעסק עם מפות הזרקה, זה דורש הרבה ידע ודיינו.
    כל אופנוע לגופו, כמו שכתבתי אתה צריך לבחור את השיטה שבה יש את מבחר המפות הכי גדול.

  5. #95
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הזיכרון שלי לא מה שהיה פעם, בדיאגרמה המצורפת אפשל לראות שלוי סטרום 2002 יש שני חיישנים ברומטרים למרות שהם קוראים להם אחרת אלו MAF וMAP למיטב הבנתי.
    אגב שים לב שעל חיישן החמצן רשום "חוץ מארצות הברית" ששם הוא הוציא עוד 2 כוחות סוס יותר (לפחות מוצהר ככה) ועבד יותר טוב מבחינת חלקות מנוע, הדגם האירופי עם החיישן הוא זוועה

    דווקא איזה שזה נראה זה כניראה 2 חיישני לחץ אחד למעלה בכניסה ובטח אחד למטה יותר אחרי התיבה ואז אפשר למדוד הפרש ולדעת כמה ינק המנוע בפועל.
    בקשר לחישן חמצן במקרה הזה אתה צודק זו הזרקה שבה החישן חמצן רק מחממם ממיר קטליטי ומתריע על זיהום חורג הוא לא באמת מתעסק בזמני הזרקה ולא עוזר בכלום. בהזרקה כזו הייתי דבר ראשון מעיף אותו.

    עוז במקרה שלך תנסה לבדוק אם יש משהו כמו ista-p של במוו
    או tune ecu לסוזוקי.
    אם יש אתה מסודר זה ההכי טוב אם אין לך לפתרון דוגמאת פאוואר קומנדר בתוספת מודול עם חיישן חמצן שימפה עבורך את העסק. מה לעשות שאין לנו דיינו בישראל.

    אגב לדעתי עדיף באזאז כי הם פשוט זולים יותר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #96
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    האמת זה נראה מגניב יותר ממה שזה באמת, ללא מקור אמין למפות מוכנות אין לך מה להתעסק עם מפות הזרקה, זה דורש הרבה ידע ודיינו.
    כל אופנוע לגופו, כמו שכתבתי אתה צריך לבחור את השיטה שבה יש את מבחר המפות הכי גדול.
    אין לי מושג, ממה שקראתי ומהמעט שאני מבין, זה הדבר האולטימטיבי.
    יש מצב שאני טועה ובגדול, אין לי מושג טכני מה ההבדלים בין הערכות.
    http://www.woolichracing.com

    http://www.woolichracing.com/product...-flashing.aspx

  7. #97
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איך שזה נראה עוז זה ערכת תיכנות מחשב מקורי שזה הפתרון ההכי טוב.
    עכשיו מאיפה מביאים לזה מפות?

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #98
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    שרשור מעשיר ומבלבל בו זמנית.
    XMAX שקיבל מנוע 300 סמק במקום 250 והעלה יחס דחיסה, מורכב CDI אפטרמרקט שהגיע יחד עם כל הערכת מנוע.

    מומלץ לשים לו את הרכיב הנ"ל?
    http://www.malossistore.eu/en/produc...G=CENTR&Type=M

  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי UnKnOwN צפיה בהודעה
    שרשור מעשיר ומבלבל בו זמנית.
    XMAX שקיבל מנוע 300 סמק במקום 250 והעלה יחס דחיסה, מורכב CDI אפטרמרקט שהגיע יחד עם כל הערכת מנוע.

    מומלץ לשים לו את הרכיב הנ"ל?
    http://www.malossistore.eu/en/produc...G=CENTR&Type=M
    בטח מבלבל כי כל דבר שסטרלוק אומר אני אומר ההפך כדי לשמור על עניין
    אם יש ECU (לא CDI) אפטרמרקט הוא אמור לשלוט בחיישן החמצן כאוות נפשו ללא הגבלות זיהום אוויר אז אם אין דרישה בקיט לאמולטור אין צורך לשים אותו זה יכול לשבשבש את עבודת הECU

  10. #100
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה

    ושם אין map כי הוא פשוט לא מדוייק ולא אקטואלי לפי המאמר.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    הם כתבו במאמר שזה מאתגר אבל לא "לא אקטואלי" הבעיה בכל חיישן ברומטרי שמחובר למה שהוא אמור למדוד בצינור גומי בעל קוטר קטן זה שבתוך הצינור יש חלל מאד קטן שהוא יהיה רגיש לכל שינוי בלחץ ויהיה קשה לקבל קריאה, סוזוקי הלכו על פיתרון מאד פשוט, הם הוסיפו מיכל פלסטיק קטן על הצינור שמייצב את הקריאה

    בתמונה חלק מספר 15

  11. #101
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הם כתבו במאמר שזה מאתגר אבל לא "לא אקטואלי" הבעיה בכל חיישן ברומטרי שמחובר למה שהוא אמור למדוד בצינור גומי בעל קוטר קטן זה שבתוך הצינור יש חלל מאד קטן שהוא יהיה רגיש לכל שינוי בלחץ ויהיה קשה לקבל קריאה, סוזוקי הלכו על פיתרון מאד פשוט, הם הוסיפו מיכל פלסטיק קטן על הצינור שמייצב את הקריאה

    בתמונה חלק מספר 15
    תראה אתה צריך להשוות לכמה מקורות הדי לקבל קריאה נכונה במנוע וי או סינגל.
    אפשר להשוות למצב קאמשאפט ולדעת מתי בידיוק היניקה, אפשר לפי קראנק לזהות מהירות סיבוב שלו ואז לדעת מתי העבודה ומשם לדעת מתי היניקה.
    ואפשר לעשות כמו שעשו כאן שמו 2 חיישנים אחד בכניסה אחד ביציאה ועושים דלתא ואז יודעים מה הולך שזה כמו ששיארתי מקודם לפי התרשים כאן

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #102
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תראה אתה צריך להשוות לכמה מקורות הדי לקבל קריאה נכונה במנוע וי או סינגל.
    אפשר להשוות למצב קאמשאפט ולדעת מתי בידיוק היניקה, אפשר לפי קראנק לזהות מהירות סיבוב שלו ואז לדעת מתי העבודה ומשם לדעת מתי היניקה.
    ואפשר לעשות כמו שעשו כאן שמו 2 חיישנים אחד בכניסה אחד ביציאה ועושים דלתא ואז יודעים מה הולך שזה כמו ששיארתי מקודם לפי התרשים כאן

    Sent from mTalk using windows 10 mobile

    אני לא מתכוון לזה אלה לחוסר יציבות של הלחץ מה שמקשה על החיישן לקחת מדידה נכונה, בשביל זה חייבים איך שהוא לייצב את הלחץ וזה מה שסוזוקי עשו.
    בזמנו היו לי שעונים לכיוון גופי מצערת ושחיברתי אותם לגופי המצערת המחוגים השתוללו (המלצת סוזוקי זה להשתמש בצינור עם נוזל לא יודע איך קוראים לזה) הוספתי את המיכל הקטן למעגל והמחוגים נרגעו והיה אפשר לקבל קריאה מהם.

  13. #103
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני לא מתכוון לזה אלה לחוסר יציבות של הלחץ מה שמקשה על החיישן לקחת מדידה נכונה, בשביל זה חייבים איך שהוא לייצב את הלחץ וזה מה שסוזוקי עשו.
    בזמנו היו לי שעונים לכיוון גופי מצערת ושחיברתי אותם לגופי המצערת המחוגים השתוללו (המלצת סוזוקי זה להשתמש בצינור עם נוזל לא יודע איך קוראים לזה) הוספתי את המיכל הקטן למעגל והמחוגים נרגעו והיה אפשר לקבל קריאה מהם.
    כמובן שזה יעזור.
    הגדלת הנפח אוויר תגרום לחיישן פחות רגיש וכמובן ירקד פחות.
    זה ברור, הלחץ המומצע לא נפגע מזה המדידה טובה אבל אתה לא יכול למדוד לחץ רגעי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 22:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 11:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 20:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO