ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
תראה אתה צריך להשוות לכמה מקורות הדי לקבל קריאה נכונה במנוע וי או סינגל.
אפשר להשוות למצב קאמשאפט ולדעת מתי בידיוק היניקה, אפשר לפי קראנק לזהות מהירות סיבוב שלו ואז לדעת מתי העבודה ומשם לדעת מתי היניקה.
ואפשר לעשות כמו שעשו כאן שמו 2 חיישנים אחד בכניסה אחד ביציאה ועושים דלתא ואז יודעים מה הולך שזה כמו ששיארתי מקודם לפי התרשים כאן

Sent from mTalk using windows 10 mobile

אני לא מתכוון לזה אלה לחוסר יציבות של הלחץ מה שמקשה על החיישן לקחת מדידה נכונה, בשביל זה חייבים איך שהוא לייצב את הלחץ וזה מה שסוזוקי עשו.
בזמנו היו לי שעונים לכיוון גופי מצערת ושחיברתי אותם לגופי המצערת המחוגים השתוללו (המלצת סוזוקי זה להשתמש בצינור עם נוזל לא יודע איך קוראים לזה) הוספתי את המיכל הקטן למעגל והמחוגים נרגעו והיה אפשר לקבל קריאה מהם.