בתור אחד שמחזיק אופנוע וקטנוע ומשלם שני ביטוחים - זה בגלל שלכל כלי צריך להיות הביטוח שלו, ולא לפי הרוכב עצמו.
זה פאק גדול במערכת שחייבים לשנות....
יש לי קטנוע 250 סמק ואני מעוניין לרכוש קטנוע נוסף 50 סמ"ק.
לפי הבנתי, מי שמחזיק באופנוע נוסף, יכול לקבל הנחה של כ 20% על הביטוח החובה.
השאלה שלי קצת תמימה/פתטית אבל אני באמת מתכוון לשאלה...
אם ביטוח חובה מכסה נזקי גוף שלי ו/או אדם אחר (הולך רגל) שפגעתי בו , אז הביטוח הוא עליי ולא על הכלי.
מה זה משנה אם יש לי אופנוע אחד או שניים? הרי אני לא יכול לנסוע במקביל על 2 אופנועים, אז למה לשלם על שני ביטוחים??
תודה לעונים
בתור אחד שמחזיק אופנוע וקטנוע ומשלם שני ביטוחים - זה בגלל שלכל כלי צריך להיות הביטוח שלו, ולא לפי הרוכב עצמו.
זה פאק גדול במערכת שחייבים לשנות....
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
זה די ברור שהם גובים כסף סתם.
המקרה היוצא דופן לזה הוא שאם האופנוע שלך חונה ברחוב ובא איזה דפוק ונוגע בו, הוא יכול ליפול עליו ולעשות נזק.
לא חושב שזה סיכון כזה שמצריך תשלום של עוד ביטוח שלם...
לא בטוח שזה כדי לגבות יותר,יכול להיות שזה חוסר חשיבה של החברות\הרגולטור.
יתכן ששיטה שבה לכל רוכב\נהג יש ביטוח אישי במקום ביטוח על הרכב\אופנוע תכניס יותר כסף לחברות הביטוח.
welcome welcome to israel
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
IsraHell אני חושב שהתכוונת ל
+10
עצוב
אני מתחרפן כשאני גולש באתרים בחו"ל ואני רואה שאנשים משלמים 15 דולר בחודש לביטוח על אופנוע
http://carinsurance.about.com/od/Mot...-Insurance.htm
אבל זה לא תמיד 15 דולר לחודש, יש מקרים שמשלמים הרבה מאוד. למשל, ילד בן 16 על אופנוע 1000 סמ"ק יכול להגיע אפילו עד 1000 דולר לחודש!!!! איזה מחיר גבוה ומטורף
כמובן שמדובר על מקיף...
לא כזה מטורף אם לוקחים בחשבון שכאן נדרש חוק כדי שיסכימו לבטח בביטוח חובה (מקיף מאן דכר שמיה) את אותו ילד על 125.
Sent from my MT1-U06 using Tapatalk
זה עדיין יוצא חצי ממה שמשלמים פה