לעניות דעתי:
אפשר לקחת את העליה הזאת במחיר ולמנף את הזעם שלה למחאה רצינית שתרעיד את המדינה או את גוש דן לפחות.
התנאים לטובתנו, גוש דן של עבודות רכבת התחתית פקוקה ולחוצה גם ככה.
בשביל לגרום לפקק ענק באיילון צריך 500-700 רוכבים (רבע מהרוכבים למצדה).
אני מוכן להגיע ומאמין שעוד הרבה אחרים.
אם עכשיו אנשים לא ילחמו על האהבה שלהם לענף וואלה לא מגיע להם שילחמו בשבילם.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
אתם לא מבינים שפקקים לא יעזרו , תנסו לזכור את מחאת הדיור הציבורי , יצאו לרחובות קרוב לחצי מליון מה קיבלנו??? רק עליה של המחירים ואיזה שר שחושב שהוא יכול לעשות מה שהוא עשה בסלולר . יש מעבר לזה ואל תשכחו מי החבר הכי טוב של כל הטיקונים האלה שלדעתי מקבלים גיבוי מלא
Sent from my iPhone using Tapatalk
אולי במקום לעשות פקקים באיילון קובעים שב1 לאוגוסט כולם מבטלים את הביטוח על דו גלגלי. הגיע הזמן לצעד דרסטי.
Sent from my SM-J500F using Tapatalk
דו גלגלי להערכתי לא יספיק.
סך הכל כמה רוכבים כבר יש?
צריך לבטל גם רכב.
במקביל צריך למצוא חברת ביטוח חדשה ( אולי מחו"ל בדומה לביטוח הימי - מתוך שיחה עם חבר שאמר שזה קיים) שתרצה לעשות עסקים בישראל.
בפועל המטרה צריכה להיות הפלת המונופולים.
כשחושבים על זה חצי שנה ללא ביטוח שוות ערך לאופניים חשמליים.
למי שעובד בטווח קרוב דיו
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
המונופול מתחיל אצל המפקח על הביטוח, שהוא הרגולטור. כשהרגולטור עסוק בלהגן על הרווחים המופקעים של חברות הביטוח. רווחים שהם מופקעים בכל קנה מידה, גם לאחר קיזוז הפסדי הפול.
ביטוח החובה זה אווזה שמטילה ביצי זהב עבור חברות הביטוח. את האווזה הזאת המדינה העניקה לחברות הביטוח. מכאן, ששינוי בביטוח חובה הוא עניין של מדיניות ולא עניין של פקידות. מדיניות מתוות על ידי הדרג הפוליטי. השרים הנוגעים בדבר: שר האוצר, שר הכלכלה ושר התחבורה. מעליהם ראש הממשלה והממשלה כולה.
וכששלטון והון נפגשים, מה יגידו אזובי הקיר?
איללכא...ואני לא אופטימי
הנה נבואה, גם הרגולטור הנוכחי ימצא לעצמו כיסא מרופד, לאחר סיום התפקיד הנוכחי, באחת מחברות הביטוח או הבנקים.
לא יעזרו הפגנות, רק אם יתאחדו מספיק אזרחים להפסיק את השחיתות החוקית.
אולי לכבוד העליה בביטוח, נעשה איזו השוואה של קטנועי\אופנועי 250 עם ABS?![]()
נערך לאחרונה על ידי DadOnWheels; 31-07-2016 בשעה 11:25.
רק בשבילך, ללא ציניות
אליקו אלג'ם יו"ר מועדון האופנועים-
"כמו באגדות מגיע מעת לעת נסיך והפעם בדמות שר אוצר ששמו כחלון.
לא סתם שר אוצר אלא שר שמקים מפלגה חברתית חדשה (נשמע מוכר,לא ? ) וגם יודע לפזר לפני ואחרי (הבחירות) עשרות סיסמאות חדשות.
הוא רובין הוד של השכבות החלשות והוא יעשה כאן מהפכה בדיור וגם הבטיח לפעול למען רוכבי הדו גלגלי.
ובוקר אחד ממש כמו באגדות הודעה מרעישה,יש בקופת "קרנית" מאות מיליוני שקלים שהצטברו במשך השנים בקופת הקרן והם יחולקו בין כל המבוטחים מהם נגזל הכסף,ממש רובין הוד.
האמנו בו,אמרנו לעצמנו הנה שר אוצר עם אג'נדה שלא מחשבן לחברות הביטוח ובא לציון ולארץ הלללנד(שלא תטעו,לא פרשת הולילנד) גואל .אמרו עוד מעט,אוטוטו זה כאן ואז כמו באגדות זה פשוט נעלם ורוכבי הדו גלגלי לא יקבלו אגורה.
עובר לו הזמן ומחיר הקוטג' "יורד" וכל העם באופוריה (אפילו שמעתי שיש עליה של כאלה שברחו לברלין ).יש כאלה שממש מאמינים שיהיה כאן ממש נהדר ובין לבין אנו כלבי השמירה שלכם רצים לכיוון משרד האוצר לפגישות נוספות עם נציגי המפקח/ת על הביטוח שיודעים לספר לנו שבקרוב תהיה הקלה לרוכבים בעלי אופנועים עם מערכות בטיחות מתקדמות.ואנחנו שמחים,עד לדיון בוועדת הכלכלה בה האחרונים מנסים לעשות מחטף ולהכניס סעיף ותקנה מנדטורית ומסולקים מהוועדה בדקה האחרונה כי לח"כ מיקי הלוי זה פשוט לא נראה (לא בטוח שהוא ממש הבין על מה מדובר אבל התוצאה הסופית היתה שנערי האוצר נשלחו לעשות שיעורי בית ).
ושוב כמו באגדות מתפרסמת כתבה בה אנו מדווחים שהתעריפים יוזלו בשיעורים אפסיים לאופנועים בעלי מערכות מצילות חיים.כבר לא חובה מנדטורית אלא וולנטרית.
זה לא הרבה אבל המגמה חיובית ואני כבר רואה את שלגיה ושבעת הגמדים כולם רכובים על אופנועים ,כי לכולם זה כבר ברור שדו"ג מסדר כאן את כל העניינים.
אז זהו שלא!
שר האוצר הנוכחי ואלה שהיו לפניו לא מסוגלים לעמוד מול חברות הביטוח והרגולטורים/המפקח על הביטוח נקודה.חברות המרוויחות מאות מיליוני שקלים חדשים רק מביטוחי חובה,לא מוכנות לספוג הפסדים עתידיים ואני אומר מישהו משחק שם במספרים.
מספר עובדות:
במשך השנים הצלחנו להשיג לא מעט השגים וכולם היו אמורים להוזיל את התעריפים במקרה הטוב ובמקרה הרע לשמור על יציבות בתעריפים אותם אנחנו משלמים
ומפקח/ת על הביטוח אמורים להיות הרגולטורים שלנו.בפועל הם לא ומזמן הם הפכו לכאורה לשומרי האינטרסים של חברות הביטוח(ראה מקרה ידין ענתבי,מפקח על הביטוח שהפך להיות בכיר באחת מחברות הביטוח).
בדיוק אותן חברות שקיבלו מונופול וזכיון מהמדינה לגבות מאיתנו סוג של "מס ביטוח חובה" ובעצם ברשותם אווזה שרק מטילה ביצי זהב.
יואיל שר האוצר ובל יחשוש להודיע לחברות הביטוח שהוא החל ממחר מבצע הלאמה של שוק ביטוחי החובה וממחר הביטוח הלאומי יעסוק בביטוח חובה לכלל כלי הרכב בארץ.
אני יכול להבטיח לכם שכל הפרסומים שפורסמו לאחרונה יהפכו לשמועות וחברות הביטוח יקפלו את הזנב ויספגו את ההתייקרויות.
אנחנו רוצים שר אוצר עם ביצים שלא דופק חשבון לבעלי השררה וההון ,אותם אלא שמגלחים לנו את הנשמה ,גורפים מאות מיליונים ולבסוף אנו גם משלמים עבור ה"תספורות" שלהם.
אנחנו דורשים שיגיע סוף עידן החזירות ופוליטיקאים לא ישכחו עבור מי הם עובדים ומי שם אותם היכן שהם.
לגבי מחאות והפגנות,משנת 2006 ועד עתה הובלנו שתי מחאות עיקריות אחת ב2006 ואחת ב2009 . לשתיהן היו יעדים מעבר לשיחרור קיטור אצל ההמונים ובעקבות אותן מחאות הצלחנו להגיע לחברי כנסת שפעלו כשליחי ציבור למען רוכבי הדו"ג.
נעשו שינויים וחוקקו חוקים ואחד מהם מתייחס לעובדה ששר האוצר לא יכול להעלות את תעריפי ביטוח החובה ללא אישור וועדת הכלכלה.
לחדשים כאן אזכיר שבשנת 2009 הבנו במטה הפעולה שללא כוח פוליטי כל המחאות וההפגנות לא שוות פרוטה ואכן פעלנו כדי להתפקד למפלגת השלטון אז והיום-הליכוד.
היה לנו מודל לחיקוי,שאפנו לגייס מתפקדים בדיוק כפי שעשה חיים כץ עם עובדי התעשיה האווירית ולהפוך את רוכבי הדו"ג לכוח פוליטי.
לצערי המהלך נכשל ולא הצלחנו לגייס מקרב הרוכבים את מספר המתפקדים שיכול היה להשפיע ולשנות את פני הדו"ג בישראל.
אנחנו לא מרימים ידים אבל לכל אלא שכבר רצים להפגין ולחסום את איילון עם תחתונים או בלעדיהם,אני מציע לפני כן למצוא את הפוליטיקאים שלהם.כן אלה שהצבעתם עבורם ולשלוח אותם להתחיל לעבוד עבורכם ולמענכם.
לא אהבתי אז את מהלך ההתפקדות ואני לא אוהב את הדרך בה מתנהלת הפוליטיקה שלנו,אבל ללא הפעלת מכבשים על שליחי הציבור שלנו לא יזוז כלום.
תפציצו את תיבות הדואר של שר האוצר,תקראו אותו לסדר ותזכירו לו שהוא הבטיח לנו ולא לטייקונים.תשלחו ליו"ר וועדת הכלכלה והכספים ותנצלו כל קשר שיש לכם כדי להכשיל את הניסיון החזירי של חברות הביטוח להרוויח עוד יותר ממה שהן מרוויחות היום."
https://www.facebook.com/groups/90503288169/permalink/10153806871028170/
לשלוח מייל לשר? זה אי פעם עבד? במיוחד עבור קבוצת מיעוט שנואה בקרב הציבור עם מיליוני שקלים על הפרק? באמת נראה לכם שמישהו יסכן כך את הקריירה הפוליטית שלו???
Keep calm and ride on.
".אני לא עוצר אף אחד ,אבל בהחלט אין לי כוונה להתרוצץ בכבישים פעם נוספת.יש רשתות חברתיות היום ואם רוצים מחאה תארגנו אחת כזאת ואנחנו כמובן נמשיך לפעול בדרכים שפעלנו עד עתה.אני רוצה להאמין שלחץ ציבורי מצדכם אצל נבחרי הציבור שיושבים בכנסת כן יסייע..."
ציטוט של יור מועדון האופנועים
מועדון הישראלי למעשה שולח את העדר להתרוצץ לבד,חבל שכך.
מועדון האופנועים הישראלי עסוק באירגון טיולים על בימרים ברומניה וסלובניה לעשיריון העליון.
ערן הליכוד כמו שאר ממשלות ישראל שמאל ימין למעלה למטה אחרי שהם כובשים את הכיסא הבוחר נשאר בגדר פרה לחליבה.
נושא ההתפקדות מגוחך ולא רלוונטי מה גם שאצל רבים האג'נדה של עליית מחירי הביטוח לא ממש מזיזה.
לגבי הפגנות היו הפגנות ואלי שמעו אותנו אבל המלחמה מול הממסד היא אבודה.
אתה רוצה קרב תתשבור את המונופולים והחברות.
תקריב את הנוחות האישית שלך שלי ושלנו תגייס 100 אלף אנשים שידרשו החזר על הביטחים מכל סוג שרק אפשר.
תמצא חברה מחו"ל שתיתן תעריף נורמלי לאותם 100 אלף שיעברו אליה.
חברות הביטוח הן חברות בורסאיות.
החזר של כספים לאנשים שביטלו את הביטוח שלהם והעברה של הכספים לחברה חדשה פירושו ירידה של ערך מניה.
אתי אלון שברה בנק על הרבה פחות כסף.
רוצים שינוי תקריבו
( אני פונה אליך כנציג מועדון שאני מאמין שתהיה לו השפעה יותר ממני)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI