הכי טוב שתבדוק מה כתוב בספר רכב שלך.
שלום לכולם
אני יודע שהתשובה פשוטה, אבל חייב להבין פעם אחת מה הדרך הנכונה ביותר שאני בודק
ככה אני בודק:
אחרי 3 דקות הנעה מבצע את הבדיקה לשמן
פותח את מדיד שמן, מנקה
סוגר שוב ואז פותח וזאת הבדיקה שאני מבצע
עכשיו פה השאלה
האם צריך לעשות חצי סיבוב או האם צריך לסגור עד הסוף וזאת הבדיקה הנכונה כמו שאני עושה
אשמח לחידוד קטן
אם חשוב הכלי גילרה ראנר 200 2011
תודה
הכי טוב שתבדוק מה כתוב בספר רכב שלך.
מה זה אומר "אחרי 3 דקות הנעה"? אתה בודק עם מנוע מופעל? ממה שאני מכיר (וזה בהחלט משתנה מאופנוע לאופנוע) זה:
לתת למנוע להתקרר 10 דקות אחרי נסיעה (לא שלוש דקות אלא ממש נסיעה)
להעמיד על משטח ישר
לפרק את הפקק ולנקות אותו
להכניס את הפקק בלי להבריג בכלל - ולבדוק.
כאמור - משתנה מאופנוע לאופנןוע אז חובה לבדוק בספר הרכב שלך. בהצלחה.
צודק לא הסברתי, כמובן שמכובה
בדרך כלל אחרי נסיעה אני בודק או אחרי שהקטנוע עמד ואני מניע אותו ל 3 דק' ולאחר מכן בודק.
אצלי בסילברווינג כתוב להניע לדקה, לכבות ולהמתין דקה, להוציא את הפקק לנקות ולהכניס חזרה בלי להבריג
אני בודק תמיד לפי מנוע קר, בבוקר לפני שאני יוצא איתו
סליחה על הסירבול, בעיות במכשיר
אאל"ט בכל הקטנועים של קב' פיאג'ו (גם ג'ילרה) - בודקים עם פקק מוברג עד הסוף!
-בשונה מקטנועים מן המזרח -
עוד מעט יבוא טריבל שמכיר את הראנר אישית ויאשר או יכחיש.
בכל מקרה, כפי שכבר כתבו לך פה בשרשור - ספר רכב יגיד בדיוק איך למדוד.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מחכים כמה שעות (עדיף אחרי לילה),על משטח ישר,מבריגים עד הסוף ולא מניעים לפני.