היום הוסקוורנה זה קטמ עם שם שונה ושלדה לבנה זה הכל.
אותם כלים אותם מכלולים אותו בית אותו מפעל, צביעה וגרפיקה שונות.
במקרה של הוסאברג הם היו מותג פרימיום של קטמ, והכלים שם היו שונים ברובם מהכלים של קטמ בכל מה שקשור למנוע (השוכב), לגאומטרית מתלים ושלדה, ועוד כהנה וכהנה.
הסיפור של קטמ והסקוורנה שונה מהסיפור עם הוסא, זה פשוט אותם כלים עם 2 שמות שונים להגדיל מכירות זה הכל - אתה מוכר את אותו כלי פעמיים ב2 שמות שונים, קלאסי. בהתאם גם הצעד הזה של להכניס הוסקוורנה לדקאר הוא קטע שיווקי של קטמ.