לא יודע לגבי אגזוזים אבל אנחנו מרתכים צנרות של קיטור בארגון.
בנקודת החיבור של הסעפת והמשתיק על האופנוע שלי נשבר הריתוך או שהשתחרר משהו.
כרגע המשתיק רק 'מולבש' על הסעפת.
מה היא שיטת הריתוך המומלצת לסעפת (וקצת מצחיק לשאול) אבל מישהו שמע על אגזוזן מומלץ באילת?
לא יודע לגבי אגזוזים אבל אנחנו מרתכים צנרות של קיטור בארגון.
אגזוז מתחמם יותר מצינור שמעביר קיטור.
אמור להיות במאות מעלות.
בינתיים אמרו לי להתרחק מריתוך אלקטרודה
ארגון ניירוסטה ורתך שיודע מה הוא עושה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ממתי הסעפת לא מניירוסטה?
הסעפת ברוב הכלים מניירוסטה ובחלק האקזוטיים יותר טיטניום.
כן גם אני הלכתי פעם למשהו שאמר אין בעיה נרתך ארגון אחרי שאני מסתובב הוא ריתך לי co2
אחרי חצי שנה מצאתי את עצמי כמעט מאבד את האגזוז באמצע סיבוב כי הריתוך נשבר.
מנסיון רק ארגון ומשהו שיודע לרתך ניירוסטה זה המקרה שבו זה יצא איכותי ויחזיק להרבה זמן
Co2/אלקטרודה/אציטילן לא מחזיק
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אולי אתה מתעסק עם כלים חדשים מה שאני ריתכתי הכל ברזל
אצלי הסעפת מברזל.
שאלת תם.
צריך לפרק אותה בשביל לרתך אותה או שאפשר לעבוד כשהכל מחובר?
אפשר אל תשכח לנתק מצבר
צריך לתקן כמה אי דיוקים.
צריך לרתך בחומר מילוי מתאים לסוג המתכת באם זאת נירוסטה פלדה או טיטניום וכיו"ב, זה לא קשור בשיטת הריתוך.
עם אלקטרודה קשה מאד לרתך עובי דופן דק של סעפת, רוב הסיכויים שמי שמנסה לעשות זאת לא מבין בריתוך.
אני לא רואה בעיה בריתוך CO שמדובר בפלדה, ארגון רגיש מאד לחומר לא נקי (גם מהחלק הפנימי של הסעפת) , בנירוסטה וטיטניום הארגון עדיף.
בסופו של דבר חשוב שהרתך יהיה איש מקצוע ולא חרטט.
הקונדס כבר תם ונשלם.
קפצתי איתו פעם או פעמיים ולמראית עין מחזיק בסדר.