שכחתי לציין כי האופנוע עומד על 37,000 ק"מ והכל במצב מצויין !
שלום לכולם , אני רוכב על אופנוע מסוג SV650 שנת 2008.
לקחתי את האופנוע לבדיקה ונמצא כי יש בריחה של בצילינדר 2
דחיסה 220 דליפה 45%.
כל שאר הצילנידרים ללא דליפה.
המלצות שקיבלתי זה לעשות כיוון שסתומים, לפני שאני פותח מנוע לבדוק האם נשרף שם משהו :/
המלצות יתקבלו בברכה... גם מקום מקצועי לטפל בבעיה יתקבל בברכה !!!
תודה לעוזרים ! אני מאזור המרכז.
שכחתי לציין כי האופנוע עומד על 37,000 ק"מ והכל במצב מצויין !
הכל במצב מצוין ודליפה של 45% לא מסתדרים ביחד.
דליפה בסדר גודל כזה לרוב נובעת משסתום שלא יושב טוב מסיבה כזאת או אחרת. לפעמים אפילו בגלל פיח שמונע אטימה.
הייתי ממליץ להתחיל מתוסף להמסת פיח (K44), להמשיך לכיוון שסתומים ובדיקת כיוון טיימינג (אולי אפילו מדובר בקפיצת שן בשרשרת הטיימינג), ואם זה לא עוזר - להשתמש בבורוסקופ (אם זה מוסך מתקדם) או לפרק ראש מנוע (אם זה מוסך מצוי) בשביל להסתכל מה הסיבה לדליפה שכזאת.
שאר הצילינדרים? יש יותר משניים?
גם קומפרסיה של 220 (!) ודליפה 45% לא מסתדרים לי טוב ביחד.
הרעיון שאולי זה פיח הגיוני מאוד .. אנסה את התוסף.. הכלי לא נסע הרבה והיה מצבים שבו היה יושב שבועיים יכול להיות שזה קשור?
לגבי המוסך מתקדם כמו אמרת ... יש הצעות?
כאשר מקור הרעש מגיע מהיניקה או מהפליטה,דבר ראשון בודקים מרווחי שסתומים.
הבעיה יכולה להיות פשוטה מאוד.
https://youtu.be/_j7vxjVtz-0?t=1084
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-08-2016 בשעה 09:10.