באופנועים ישנים ההספק לא מצויין ברישיון.
אתה צריך לגשת ליבואן ולבקש מסמך המצהיר על הכ"ס.
עם זה אתה ניגש למשרד הרישוי. במידה וההספק נמוך מ47 (אאל"ט)
שלום
הבנתי שיש אופנועי 500 סמק שהרישיונות שלהם מתאים ל A וניתן לשנות אותם ל A1.
היכן משנים זאת?
תודה.
באופנועים ישנים ההספק לא מצויין ברישיון.
אתה צריך לגשת ליבואן ולבקש מסמך המצהיר על הכ"ס.
עם זה אתה ניגש למשרד הרישוי. במידה וההספק נמוך מ47 (אאל"ט)
אפשר לשנות ב er 500?
תבקש מהיבואן מכתב בהתאם למספר מנוע ומספר שלדה ותדע
אה ללכת עם הניירות לכל סניף של מטרו ולבקש שישנו את זה?
זה עולה כסף?
לא אתה מבקש מהסניף המרכזי של מטרו את ההצהרה ועם זה ניגש לעמדה מספר 1
חבוב חבל על הזמן שלך... הer נרשם בארץ עם 50 כוח סוס
אם יש לך כזה טופס אתה הולך לתקינה בתל אביב שיחתום ויאשר שזה אכן הכוח סוס.
אחרי זה עמדה מספר 1 תגיע ממש מוקדם הם פותחים ב8 ב6 כבר יש תור.
אחרי שהם מאשרים אתה הולך לעמדה רגילה של נציגה שהיא מדפיסה לך טופס טסט ראשון מעודן עם אגרה של 109 שקל לתשלום אתה משלם ויש לך כלי a1.
לי זה לקח כ3 שבועות.
בקשר לתקינה תגיע גם מוקדם יש שם תור ממש גדול והם עובדים מעט שעות ,עצה שלי לפני זה תכתוב להם במייל יכול לחסוך לך הגעה סתם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor