תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: רכיבה אחרונה: קוואסאקי W800

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    רק שזה ימאהה ולא קוואסקי. מה שכן, הוא בהחלט נראה טוב.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי gamgam צפיה בהודעה
    הכוונה שלי היתה לא רק לאופנועים שהיצור שלהם נפסק אלא למנועים החדשים שכן עומדים בתקנות. מי שכן שורד את היורו 4 משלם באיבוד של משהו שקשה להגדיר אותו אלא כ"אופי".

    היישור קו הזה לתקנות הוא על חשבון ייחודיות. הניחוש שלי הוא שהחברות יתמקדו במנועים שכבר הותאמו לתקנות ועליהם ילבישו צורות שונות.
    אני ממש לא מסכים. מעבר לכך שאופי מין סעיף סל לכל מה שקשה להגדיר בתחושות מאופנוע, אני ממש לא חושב שאופנועים שעומדים ביורו 4 הם נטולי אופי. הם אולי קצת יותר חלשים וכבדים (ושקטים) ביחס לגרסת טרום-יורו 4 שלהם, כי עדכנו להם את ניהול המנוע והעמיסו עליהם משתיקים וממירים קטליטיים חונקים וכבדים יותר, אבל זה לא משנה את היסודות של המנוע. סתם לדוגמה, בשבת רכבנו על MV אגוסטה ברוטאלה 800 החדש, שמותאם ליורו 4. הוא איבד כמעט 10 כ"ס ביחס לקודמו וקצת עלה במשקל.

    וואלה? זה לא כזה פגע בו. הייתי אומר עשה לו רק טוב, אבל זה כבר יהיה קצת קיצוני ולא מדויק. כשלוקחים בחשבון שאגזוזים זה דבר שקל להחליף והיום גם מחשבי ניהול מנוע הפכו להיות יחסית פשוטים להחלפה או לעדכון ולא איזה קופסת קסמים שחורה כפי שהתייחסו אליהם לפני 10-15 שנים, אז בסך הכל השד לא כזה נורא. כן מבאס, אבל לא משהו שאי אפשר להסתדר איתו ובטוח לא משהו ש"מעלים" אופי ומבטל ייחודיות. סורי, זה פשוט לא נכון.


    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אתם מודעים לזה שיש כבר סוג של יורש ל-w800? אני מניח שקוואסקי לא מבדילים בין סגנון בריטי ישן לבין סקראמבלר אבל לפחות משהו...

    אז יש את SCR950. אני חייב להודות שהוא לא נראה כזה רע.
    http://www.cycleworld.com/2017-yamah...orcycle-review
    כפי שציינו מדובר בימאהה ולא קאוואסאקי אז הירושה כנראה לא עברה דרך המשפחה.
    בלי קשר הוא מדליק למדי.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    כפי שציינו מדובר בימאהה ולא קאוואסאקי אז הירושה כנראה לא עברה דרך המשפחה.
    בלי קשר הוא מדליק למדי.
    איזה פאשלה! :O
    הייתי בטוח שזה קוואסקי. טעות שלי.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    איזה פאשלה! :O
    הייתי בטוח שזה קוואסקי. טעות שלי.
    BAN עכשיו ומייד..

  5. #5
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    נכון שתמיד אפשר להחליף אגזוזים
    אבל מה יהיה ביורו 5?
    מתוך כתבה של אביעד על יורו 4:

    אורך חיים

    תקנות יורו הקודמות לא התייחסו לאורך החיים של הפחתת זיהום האוויר, אלא למצב שבו האופנוע יוצא מהמפעל בלבד. כעת ביורו 4 ההגבלות בפליטת המזהמים ואדי הדלק חייבות להישמר לפחות 20 אלף ק"מ. זה מצב ביניים בלבד, שכן החל מיורו 5 רמות הזיהום והאידוי חייבות להישמר לאורך כל חיי האופנוע – בדיוק כמו שקורה כיום בכלי רכב פרטיים.

    המשמעות – במדינות שבהן בודקים רמת מזהמים בגזי הפליטה במבחן הרישוי השנתי, החלפת מערכת פליטה תהיה משימה בלתי אפשרית. אצלנו בארץ עדיין לא בודקים גזי פליטה במבחן רישוי שנתי, אולם סביר להניח שהיום הזה יגיע.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 16:55
  2. עלייה בנפח - התלבטות אחרונה (בתקווה)
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 21:39
  3. נקרא כבל צ'וק קוואסאקי er 500
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 08:43
  4. רכיבה ראשונה: קוואסאקי z250sl
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 20:31
  5. רכיבה ראשונה: קוואסאקי וולקן s
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO