לקווסאקי יש ABS ולאינזומה אין
מנגד לאינזומה יש 2 צילינדרים לעומת 1 בקווסאקי.
לטעמי האינזומה יותר נוח מהנינג'ה. אך חוסר במערכת בטיחותית כה חשובה מהווה דיל ברייקר מבחנתי.
דרך אגב אני עם Z250.
שלום כולם!
אני רוצה לקנות אופנוע ראשון ואני מתלבט בין נינג'ה 250 לסוזוקי אינזומה 250.
רוב הנסיעות שלי יהיו בתוך העיר אבל כן חשוב לי שאוכל להסתובב מידי פעם גם ברחבי הארץ.
מה אומרים?
מבחינת חיסכון בשיגרה(לא בקניה)
אמינות ונוחות הם עונים על הדרישות?
איזה מהם יותר מתאים?
לקווסאקי יש ABS ולאינזומה אין
מנגד לאינזומה יש 2 צילינדרים לעומת 1 בקווסאקי.
לטעמי האינזומה יותר נוח מהנינג'ה. אך חוסר במערכת בטיחותית כה חשובה מהווה דיל ברייקר מבחנתי.
דרך אגב אני עם Z250.
תסע על האינזומה בכביש מהיר, תפיק לקחים ותעבור לנינג'ה.
רק ה-ABS מבחינתי היה פוסל את האינזומה.
לדעתי הדרך הטובה להבין היא לקחת את שניהם לנסיעת מבחן ולראות מה מתאים לך יותר.
שניהם כלים קומפקטיים ודי דומים בגודלם, כך שבעיר התחושה לא תהיה כזו שונה לטובת אחד מהם. אם אתה מתכוון לטייל גם בארץ - אני אישית הייתי לוקח את האינאזומה. מנוע טווין עם פחות רעידות יהפוך נסיעות בכביש מהיר ליותר נסבלות (טיילתי על סינגל 250 על כבישים מהירים בעבר, זה אפשרי אבל הרגליים יורגשו כמה שעות טובות לאחר הטיול).
גם חוסר הפלסטיקה הולך לטובת האינאזומה. כלי ראשון ככל הנראה יפול לך וכשזה יקרה עדיף שלא תהיה פלסטיקה יקרה לתקן.
סתם מתוך עניין למה בחרת דווקא את הz ולא את הנינגה לפי מנ שהבנתי וראיתי ההבדל ביניהם הוא בעיקר חיצוני.לא?
ההבדל העיקרי הוא בתנוחת הישיבה כאשר בנינגה היא קרבית יותר לעומת תנוחה זקופה בz
בחרתי בz מכמה סיבות:
לדעתי הוא יותר יפה.
פחות מושך את העין לעומת נינג'ה.
תנוחת ישיבה יותר נוחה.
פחות פרינג משמע פחות נזק אם יפול.
עד כמה שאני זוכר אין הבדל בין הz לבין הנינג'ה במחיר. לעומת זאת באינזומה יש הבדל במחיר בין הנייקד לפרינג.
האינזומה משייט על 120.
זה לא כלי להשחיז או להתפרע איתו.
בסך הכל אופנוע רגוע וסולידי.
הייתי הולך דווקא עליו.
אופנוע ראשון לדעתי חובה בלי abs.
תלמד לבלום ולתכנן נסיעה נכון
קניתי סוזוקי gw250f,לפני כחודש, אופנוע ראשון. היה מבצע בחברה- הנחה של 8K.
היה חשוב לי ישיבה זקופה, בינתיים מאוד נהנה (יכול להשוות רק להונדה crf250 שעליו למדתי).
מנוע מאוד גמיש, אין נקישות אם החלטת להמשיך נסיעה בשלישי אחרי עצירה. בנסיעה רגועה - בסביבות 100-110, די יציב, אם לא החלטת לעקוף אוטובוס....
תקנה אופנוע עם צמיגים גמורים כך תלמד להשתלט עליו במקרים של אחיזה נמוכה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
המבורגר, הייתי אומר לך לשקול מחדש את הסוזוקי בגלל ה ABS. לדעתי, לא הייתי מתפשר על אופנוע ללא ABS.
פעם האופנוענים היו עשויים מברזל והמצתים מפלטינות.
פעם היינו מתים מטטנוס