תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: התלבטות בין קוואסקי לסוזוקי כלי ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    10

    התלבטות בין קוואסקי לסוזוקי כלי ראשון

    שלום כולם!
    אני רוצה לקנות אופנוע ראשון ואני מתלבט בין נינג'ה 250 לסוזוקי אינזומה 250.
    רוב הנסיעות שלי יהיו בתוך העיר אבל כן חשוב לי שאוכל להסתובב מידי פעם גם ברחבי הארץ.
    מה אומרים?
    מבחינת חיסכון בשיגרה(לא בקניה)
    אמינות ונוחות הם עונים על הדרישות?
    איזה מהם יותר מתאים?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    לקווסאקי יש ABS ולאינזומה אין
    מנגד לאינזומה יש 2 צילינדרים לעומת 1 בקווסאקי.
    לטעמי האינזומה יותר נוח מהנינג'ה. אך חוסר במערכת בטיחותית כה חשובה מהווה דיל ברייקר מבחנתי.
    דרך אגב אני עם Z250.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    תסע על האינזומה בכביש מהיר, תפיק לקחים ותעבור לנינג'ה.
    רק ה-ABS מבחינתי היה פוסל את האינזומה.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לדעתי הדרך הטובה להבין היא לקחת את שניהם לנסיעת מבחן ולראות מה מתאים לך יותר.
    שניהם כלים קומפקטיים ודי דומים בגודלם, כך שבעיר התחושה לא תהיה כזו שונה לטובת אחד מהם. אם אתה מתכוון לטייל גם בארץ - אני אישית הייתי לוקח את האינאזומה. מנוע טווין עם פחות רעידות יהפוך נסיעות בכביש מהיר ליותר נסבלות (טיילתי על סינגל 250 על כבישים מהירים בעבר, זה אפשרי אבל הרגליים יורגשו כמה שעות טובות לאחר הטיול).
    גם חוסר הפלסטיקה הולך לטובת האינאזומה. כלי ראשון ככל הנראה יפול לך וכשזה יקרה עדיף שלא תהיה פלסטיקה יקרה לתקן.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    10
    סתם מתוך עניין למה בחרת דווקא את הz ולא את הנינגה לפי מנ שהבנתי וראיתי ההבדל ביניהם הוא בעיקר חיצוני.לא?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ההבדל העיקרי הוא בתנוחת הישיבה כאשר בנינגה היא קרבית יותר לעומת תנוחה זקופה בz

    בחרתי בz מכמה סיבות:
    לדעתי הוא יותר יפה.
    פחות מושך את העין לעומת נינג'ה.
    תנוחת ישיבה יותר נוחה.
    פחות פרינג משמע פחות נזק אם יפול.
    עד כמה שאני זוכר אין הבדל בין הz לבין הנינג'ה במחיר. לעומת זאת באינזומה יש הבדל במחיר בין הנייקד לפרינג.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    האינזומה משייט על 120.
    זה לא כלי להשחיז או להתפרע איתו.

    בסך הכל אופנוע רגוע וסולידי.
    הייתי הולך דווקא עליו.
    אופנוע ראשון לדעתי חובה בלי abs.
    תלמד לבלום ולתכנן נסיעה נכון

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    קניתי סוזוקי gw250f,לפני כחודש, אופנוע ראשון. היה מבצע בחברה- הנחה של 8K.
    היה חשוב לי ישיבה זקופה, בינתיים מאוד נהנה (יכול להשוות רק להונדה crf250 שעליו למדתי).
    מנוע מאוד גמיש, אין נקישות אם החלטת להמשיך נסיעה בשלישי אחרי עצירה. בנסיעה רגועה - בסביבות 100-110, די יציב, אם לא החלטת לעקוף אוטובוס....

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    האינזומה משייט על 120.
    זה לא כלי להשחיז או להתפרע איתו.

    בסך הכל אופנוע רגוע וסולידי.
    הייתי הולך דווקא עליו.
    אופנוע ראשון לדעתי חובה בלי abs.
    תלמד לבלום ולתכנן נסיעה נכון
    זה משהו שצריך לצאת מהלקסיקון של רוכב אופנוע

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    תקנה אופנוע עם צמיגים גמורים כך תלמד להשתלט עליו במקרים של אחיזה נמוכה

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    האינזומה משייט על 120.
    זה לא כלי להשחיז או להתפרע איתו.

    בסך הכל אופנוע רגוע וסולידי.
    הייתי הולך דווקא עליו.
    אופנוע ראשון לדעתי חובה בלי abs.
    תלמד לבלום ולתכנן נסיעה נכון
    לא צריכים להיות יותר אופנועים על הכביש בלי ABS

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    האינזומה משייט על 120.
    זה לא כלי להשחיז או להתפרע איתו.

    בסך הכל אופנוע רגוע וסולידי.
    הייתי הולך דווקא עליו.
    אופנוע ראשון לדעתי חובה בלי abs.
    תלמד לבלום ולתכנן נסיעה נכון
    זו טעות חמורה דווקא הראשון חייב abs
    ועל הרוכב כל פעם שהעסק עבד לשקול ולנתח למה ולהגיע למצב שלא יעבוד לעולם.

    Abs זה כמו מצנח חירום.
    אף פעם לא צריך אותו,אבל אם הצטרכתה ולא היה לא תצטרך יותר כלום לעולם

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    המבורגר, הייתי אומר לך לשקול מחדש את הסוזוקי בגלל ה ABS. לדעתי, לא הייתי מתפשר על אופנוע ללא ABS.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    פעם האופנוענים היו עשויים מברזל והמצתים מפלטינות.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    פעם היינו מתים מטטנוס

אשכולות דומים

  1. התלבטות לגבי כלי ראשון.
    על ידי Mantra בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 09:01
  2. התלבטות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 02:04
  3. התלבטות לגבי קטנוע 125 ראשון
    על ידי zalmi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 22:55
  4. התלבטות לגבי אופנוע גדול ראשון.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 11:36
  5. התלבטות על אופנוע שטח ראשון
    על ידי PRPR בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 22:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO