תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: דיאלים סטיזר | נסיעת התרשמות.

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    15

    דיאלים סטיזר | נסיעת התרשמות.

    שלום חברים אתמול לקחתי את הסטיזר לנסיעת התרשמות בעקבות המבצע שפורסם בפייסבוק ורציתי לשטף איתכם את החוויות שלי.
    קודם כול בפרסומת נכתב שהקטנוע מגיע ב333 ש"ח ל36 תשלומים כלומר בערך 12 אלף ש"ח. השארתי מספר פלאפון נציגה התקשרה אלי הסבירה לי שזה קטנוע במבצע השקה ושהוא עולה 12 במקום 15 במסגרת המבצע ונתנה לי מספר של הסניף לקבוע נסיעת מבחן.
    לאחר כמה ימים הגעתי לסניף והסתבר לי שהם פשוט הטעו אותי ומסרו מידע כוזב המבצע הוא על דיאלים s1 למרות שבמפורש נאמר לי שזה על הסטיזר.
    הסטיזר עצמו עולה בערך 16 אלף ש"ח מעט פחות מהימהה nmax.
    אמרתי לעצמי לא נורא לפחות ניקח אותו לסיבוב התרשמות אולי הוא שווה את זה.
    יצאתי להסתובב בתל אביב הדבר הראשון ששמתי לב אליו זה שהמושב ממש לא נוח הזכיר לי את המושב בקומביז קשה חסר ריפוד ובעל זווית לא נוחה שדוחפת אותך קדימה למרות שהרצפה שטוחה ויש הרבה מקום היה חסר לי מקום לשלוח את הרגליים קדימה הבולמי זעזועים גם מאוד קשים ולא סופגים במיוחד האחוריים בקצרה בסעיף המוחות הוא איכזב אותי נורא.
    המראות של הקטנוע מאוד ברורות אך חתוכות בצורה שמעלימה חלק מהכביש.
    לגבי המנוע הקטנוע פותח בצורה יותר ערנית מהs3 125 ודירבנתי איזה ערס על גוירייד 125 חדש לצאת איתי לפתיחות על איילון בהתחלה עד כיוון ה60 קמ"ש עקפתי אותו. לאחר 60 הוא פתח עלי פער גדול כאשר המחוג נעצר על 105 קמ"ש והגוירייד עקף אותי ונעלם.
    בנושא ההיגוי יש לו הרגשה קרוזרית ומאוד שונה ממה שהייתי מצפה מקטנוע עירוני-פרברי הוא כבד לא זריז ומתאים בעיקר למהירויות גבוהות לזגזג איתו בין מכוניות משרה תחושה לא בטוחה ודורש מאמצים ניכרים.
    לגבי האחסון גם התאכזבתי נורא כשרואים את המושב הענק והזנב הגדול מצפים לפתוח ולראות תעלה גדולה ורחבה אך ברגע הפתיחה נגלה אלי תא קטן עם מקום לקסדה מלאה לא גדולה בלבד ולא יותר מזה.

    בקצרה דיי התאכזבתי מהקטנוע לדעתי הוא מבולבל מידי ולא מצטיין בשום תחום ציפיתי לפגוש קטנוע שיכול לשייט בבין עירוני על 120 כמו הs3 125 שהיה לי אך בו זמנית קטן יותר נוח מתאים לעיר וזריז אך פגשתי בן כלאים שהוא לא לפו ולא לפו היגוי ובולמים שבברור לא תמתאימים לעיר ומהירות סופית שלא תתאים לקרוזר

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    הימאהה nmax עולה 20 אלף שח.
    זה לא מעט פחות, אבל בתור בעלים קודם של דיאלים s3 ובעלים נוכחי של הnmax ההבדלים ביניהם שווים 4000 שקל ואף יותר.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הדיאחים 125 שלך שנסע 130 היה מפורסם בזה שהסקרלה שלו מזייפת באיזה 40 אחוז...

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הדיאחים 125 שלך שנסע 130 היה מפורסם בזה שהסקרלה שלו מזייפת באיזה 40 אחוז...
    הדיאלים שנסעתי עליו 130 היה עומד בקצב עם דינק וגוירייד 200 בסבבה ככה שאני נוטה להאמין לסקאלה שלו.
    הסטיזר לא הצליח לעמוד עם 125

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי gkiler צפיה בהודעה
    הדיאלים שנסעתי עליו 130 היה עומד בקצב עם דינק וגוירייד 200 בסבבה ככה שאני נוטה להאמין לסקאלה שלו.
    הסטיזר לא הצליח לעמוד עם 125
    אל תאמין לסקאלות וביחוד לסקאלות של קטנועים.

    https://www.youtube.com/watch?v=7YrEOP3ZDO4

    El velocmetro marca practicamente los 135 km/h a unas 10.100 rpm.
    He tenido que decelerar debido al trafico. Puede dar un poquito mas.
    La velocidad real medida con GPS es de 114 km/h

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    תודה על המאמץ, אבל אם היית שם פסיקים במקומות הנכונים,
    היה אפשר להבין את מה שאתה כותב.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    הסקאלה של ה s3 125 מזייפת בלפחות 15-20%, מניסיון יומיומי והשוואות עם רכבים ו gps.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בהחלט 15-20 אחוז, מניסיון אישי.
    כול כלי רכב (גם אוטו) מזייף אבל דיאלים העלו את הנושא לרמה אחרת לגמרי.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    15
    אתם מפספסים את הנקודה. בכביש מהיר הs3 היה עומד בקצב עם ניו דינק וגוירייד 200.
    הסטיזר לא הצליח לעמוד בקצב עם גוירייד 125.
    בקצרה למרות החיבה שלי לדיאלים לדעתי עדיף כול קטנוע אחר (גוירייד, גי-דינק, סילבר בליייד) והסטיזר פשוט כושל (איך קטנוע בעל לוק והרגשה שמכוונת לבין עירוני סוגר פחות מהs1 הקטן?)

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הפוך גוטה, סוגר כמוהו.
    פשוט הסקאלה טובה.
    בנוגע ללעמוד בקצב עם גוירייד... עניין של משקולות בוריאטור.
    הכלי עצמו תוכנן ככלי עירוני נטו. זה גם מה שהיצרן אומר.
    בגלל זה התאוצה שלך עד 60 קמש היא טובה.

אשכולות דומים

  1. הניסוי הצליח – נסיעת דו-גלגלי בנת"צ תותר בקרוב!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-06-2016, 20:15
  2. נסיעת מבחן - איך זה עובד ומה הקאצ'?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 17:40
  3. נסיעת דו-גלגלי בנת"צ - שימו לב!
    על ידי Shasha127 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 19:46
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO