עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: רכיבה אחרונה: קוואסאקי W800

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה אחרונה: קוואסאקי W800

    ה-W800 יוצא מליין הדגמים של קוואסאקי בגלל תקנות יורו 4 שתיכנסנה לתוקף הקרוב; רכבנו עליו בפעם האחרונה.

    http://fullgaz.co.il/?p=111532


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    שימו לו לפחות איזה קסדה בפוטו שופ..

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    מה גורם לך לחשוב שלא הייתה קסדה זמינה בהישג יד?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    בתמונה שבשרשור אין..

    לפחות בתמונה הוא לא חובש, גם אם יש לידו..

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    דודיבו עם קדסה מלאה איך תראה את הזקן ההיפסטרי?
    כנראה שבימים אלה (וברוח הפוסט) המערכת התקשתה להשיג קסדה בתקן כזה -

    בקיצור תן יותר קרדיט לקוראים בבקשה.

    האנפילד נעלב בקטנה שלא הזכרתם אותו. סתם שתדעו.





    ואני מתנצל על התגובה הלא קשורה הקודמת. לפעמים הקסדומאטור יוצא קצת מסינכרון

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    לדעתי האופנוע מתגלגל בניוטרל במהירות נמוכה יותר משל עגלה רתומה לחמור,
    ובטח התמונה בכלל לא צולמה בארץ.

  7. #7
    יש באיזה מקום רשימה מלאה של כל הדגמים שיופסק ייבוא/ייצור שלהם בעקבות היורו-4 ?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    (במבט ראשון דווקא הייתי בטוחה שהוא עם קסדה מלאה.....)



    מצד אחד איכות סביבה וזה אבל מה שהיורו 4 עושה לעתיד האופנוענות קטלני כמעט כמו מחירי הביטוח

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה לא רק התקנות, ברמת העיקרון קוואסקי יכלו לצאת עם מנוע חדש לW שכן יעמוד בתקנות עם פגיעה קלה בעיצוב בדמות רדיאטור קטן מקדימה אבל הם בחרו לא לעשות זאת ככה שיוצא שדגמים שנעלמים בגלל תקנות היורו הם גם בגלל חוסר הרצון של היצרנים להשקיע כסף.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    מה שמעניין זה שלכאורה השוק האירופי הוא זה שנותן את הטון לשוק הגלובלי -
    האם רק משום שתקנות היורו מגבילות מכירה של דגמים כאלו ואחרים במדינות איחוד, המשמעות היא חוסר כדאיות של היצרנים להמשיך את ייצורם של דגמים כאלו ואחרים?
    מה עם השוק האמריקאי? מה לגבי מדינות מתפתחות "קטנות" כמו סין, הודו, ברזיל, וכו'?
    כל אלו לא מהווים מקור הכנסה פוטנציאלי מספיק חשוב עבור היצרנים?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    כנראה שהיצרנים מעדיפים להמשיך עם דגמים מאוד ישנים כדי לחסוך, ראה ערך GS500 בברזיל

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה לא רק התקנות, ברמת העיקרון קוואסקי יכלו לצאת עם מנוע חדש לW שכן יעמוד בתקנות עם פגיעה קלה בעיצוב בדמות רדיאטור קטן מקדימה אבל הם בחרו לא לעשות זאת ככה שיוצא שדגמים שנעלמים בגלל תקנות היורו הם גם בגלל חוסר הרצון של היצרנים להשקיע כסף.
    נכון מאוד ואכן ציינתי את זה בכתבה. אגב, אני מאמין שהם גם יעשו את זה, בעוד שנה-שלוש מאחר והגל הזה של הרטרו תופס מאוד חזק וגם אם ה-W לא שחקן מרכזי, יש לו שוק מסויים בשווקים מסויימים. סביר שכרגע הוא לא בראש סדר העדיפויות שלהם מבין כל יתר האופנועים שצריך להתאים ליורו 4 שמהווים את עיקר המכירות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    מה שמעניין זה שלכאורה השוק האירופי הוא זה שנותן את הטון לשוק הגלובלי -
    האם רק משום שתקנות היורו מגבילות מכירה של דגמים כאלו ואחרים במדינות איחוד, המשמעות היא חוסר כדאיות של היצרנים להמשיך את ייצורם של דגמים כאלו ואחרים?
    מה עם השוק האמריקאי? מה לגבי מדינות מתפתחות "קטנות" כמו סין, הודו, ברזיל, וכו'?
    כל אלו לא מהווים מקור הכנסה פוטנציאלי מספיק חשוב עבור היצרנים?
    לא לגמרי מדויק. השוק האירופאי והשוק האמריקאי הם שווקי פרימיום והם אכן נותנים את הטון. שווקים של מדינות מתפתחות הם גדולים מאוד אבל מאופיינים בדרישות שונות לחלוטין. בהודו דיוק 200 זה אופנוע פרימיום ו-390 זה לעשירים.
    אופנוע כמו ה-W עולה יחסית הרבה למה שהוא נותן ועלה לתכנן ולייצר כי כנראה שהוא צריך לפצות במחיר גבוה על כמויות המכירות הנמוכות שלו וסביר שהוא פשוט לא רלוונטי ומעניין שווקים כמו ברזיל והודו וכנראה שגם לא ממש בארה"ב, שזה אמנם שוק מערבי אבל שמתנהג מאוד מוזר ביחס לאירופה ויש המון דגמים שאנחנו בישראל ובאירופה נהנים מהם והאמריקאים לא.

    אגב, יש דגמים מסוימים שממשיכים להמכר בארה"ב ובאירופה לא, בדיוק בגלל היורו 4 וחוסר הרלוונטיות שלו לארה"ב. למשל הפאניגלה החדש עם האגזוזים הכפולים בצד, בארה"ב ממשיך להמכר כמו הדגם הרגיל עם האגזוז מתחת למנוע (כפי שהאופנוע תוכנן מבחינה הנדסית).

    בקיצור, השוק האירופאי בעיקר נותן את הטון כלפי השוק המערבי ולא כלפי כלל השוק הגלובלי.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה לא רק התקנות, ברמת העיקרון קוואסקי יכלו לצאת עם מנוע חדש לW שכן יעמוד בתקנות עם פגיעה קלה בעיצוב בדמות רדיאטור קטן מקדימה אבל הם בחרו לא לעשות זאת ככה שיוצא שדגמים שנעלמים בגלל תקנות היורו הם גם בגלל חוסר הרצון של היצרנים להשקיע כסף.
    הכוונה שלי היתה לא רק לאופנועים שהיצור שלהם נפסק אלא למנועים החדשים שכן עומדים בתקנות. מי שכן שורד את היורו 4 משלם באיבוד של משהו שקשה להגדיר אותו אלא כ"אופי".

    היישור קו הזה לתקנות הוא על חשבון ייחודיות. הניחוש שלי הוא שהחברות יתמקדו במנועים שכבר הותאמו לתקנות ועליהם ילבישו צורות שונות.
    נערך לאחרונה על ידי gamgam; 03-08-2016 בשעה 09:14.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אתם מודעים לזה שיש כבר סוג של יורש ל-w800? אני מניח שקוואסקי לא מבדילים בין סגנון בריטי ישן לבין סקראמבלר אבל לפחות משהו...

    אז יש את SCR950. אני חייב להודות שהוא לא נראה כזה רע.
    http://www.cycleworld.com/2017-yamah...orcycle-review

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    רק שזה ימאהה ולא קוואסקי. מה שכן, הוא בהחלט נראה טוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 16:55
  2. עלייה בנפח - התלבטות אחרונה (בתקווה)
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 21:39
  3. נקרא כבל צ'וק קוואסאקי er 500
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 08:43
  4. רכיבה ראשונה: קוואסאקי z250sl
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 20:31
  5. רכיבה ראשונה: קוואסאקי וולקן s
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO