ה-W800 יוצא מליין הדגמים של קוואסאקי בגלל תקנות יורו 4 שתיכנסנה לתוקף הקרוב; רכבנו עליו בפעם האחרונה.
http://fullgaz.co.il/?p=111532
![]()
ה-W800 יוצא מליין הדגמים של קוואסאקי בגלל תקנות יורו 4 שתיכנסנה לתוקף הקרוב; רכבנו עליו בפעם האחרונה.
http://fullgaz.co.il/?p=111532
![]()
שימו לו לפחות איזה קסדה בפוטו שופ..
בתמונה שבשרשור אין..
לפחות בתמונה הוא לא חובש, גם אם יש לידו..
דודיבו עם קדסה מלאה איך תראה את הזקן ההיפסטרי?
כנראה שבימים אלה (וברוח הפוסט) המערכת התקשתה להשיג קסדה בתקן כזה -
בקיצור תן יותר קרדיט לקוראים בבקשה.
האנפילד נעלב בקטנה שלא הזכרתם אותו. סתם שתדעו.
ואני מתנצל על התגובה הלא קשורה הקודמת. לפעמים הקסדומאטור יוצא קצת מסינכרון
לדעתי האופנוע מתגלגל בניוטרל במהירות נמוכה יותר משל עגלה רתומה לחמור,
ובטח התמונה בכלל לא צולמה בארץ.
יש באיזה מקום רשימה מלאה של כל הדגמים שיופסק ייבוא/ייצור שלהם בעקבות היורו-4 ?
(במבט ראשון דווקא הייתי בטוחה שהוא עם קסדה מלאה.....)
מצד אחד איכות סביבה וזה אבל מה שהיורו 4 עושה לעתיד האופנוענות קטלני כמעט כמו מחירי הביטוח
זה לא רק התקנות, ברמת העיקרון קוואסקי יכלו לצאת עם מנוע חדש לW שכן יעמוד בתקנות עם פגיעה קלה בעיצוב בדמות רדיאטור קטן מקדימה אבל הם בחרו לא לעשות זאת ככה שיוצא שדגמים שנעלמים בגלל תקנות היורו הם גם בגלל חוסר הרצון של היצרנים להשקיע כסף.
מה שמעניין זה שלכאורה השוק האירופי הוא זה שנותן את הטון לשוק הגלובלי -
האם רק משום שתקנות היורו מגבילות מכירה של דגמים כאלו ואחרים במדינות איחוד, המשמעות היא חוסר כדאיות של היצרנים להמשיך את ייצורם של דגמים כאלו ואחרים?
מה עם השוק האמריקאי? מה לגבי מדינות מתפתחות "קטנות" כמו סין, הודו, ברזיל, וכו'?
כל אלו לא מהווים מקור הכנסה פוטנציאלי מספיק חשוב עבור היצרנים?
כנראה שהיצרנים מעדיפים להמשיך עם דגמים מאוד ישנים כדי לחסוך, ראה ערך GS500 בברזיל
נכון מאוד ואכן ציינתי את זה בכתבה. אגב, אני מאמין שהם גם יעשו את זה, בעוד שנה-שלוש מאחר והגל הזה של הרטרו תופס מאוד חזק וגם אם ה-W לא שחקן מרכזי, יש לו שוק מסויים בשווקים מסויימים. סביר שכרגע הוא לא בראש סדר העדיפויות שלהם מבין כל יתר האופנועים שצריך להתאים ליורו 4 שמהווים את עיקר המכירות.
לא לגמרי מדויק. השוק האירופאי והשוק האמריקאי הם שווקי פרימיום והם אכן נותנים את הטון. שווקים של מדינות מתפתחות הם גדולים מאוד אבל מאופיינים בדרישות שונות לחלוטין. בהודו דיוק 200 זה אופנוע פרימיום ו-390 זה לעשירים.
אופנוע כמו ה-W עולה יחסית הרבה למה שהוא נותן ועלה לתכנן ולייצר כי כנראה שהוא צריך לפצות במחיר גבוה על כמויות המכירות הנמוכות שלו וסביר שהוא פשוט לא רלוונטי ומעניין שווקים כמו ברזיל והודו וכנראה שגם לא ממש בארה"ב, שזה אמנם שוק מערבי אבל שמתנהג מאוד מוזר ביחס לאירופה ויש המון דגמים שאנחנו בישראל ובאירופה נהנים מהם והאמריקאים לא.
אגב, יש דגמים מסוימים שממשיכים להמכר בארה"ב ובאירופה לא, בדיוק בגלל היורו 4 וחוסר הרלוונטיות שלו לארה"ב. למשל הפאניגלה החדש עם האגזוזים הכפולים בצד, בארה"ב ממשיך להמכר כמו הדגם הרגיל עם האגזוז מתחת למנוע (כפי שהאופנוע תוכנן מבחינה הנדסית).
בקיצור, השוק האירופאי בעיקר נותן את הטון כלפי השוק המערבי ולא כלפי כלל השוק הגלובלי.
הכוונה שלי היתה לא רק לאופנועים שהיצור שלהם נפסק אלא למנועים החדשים שכן עומדים בתקנות. מי שכן שורד את היורו 4 משלם באיבוד של משהו שקשה להגדיר אותו אלא כ"אופי".
היישור קו הזה לתקנות הוא על חשבון ייחודיות. הניחוש שלי הוא שהחברות יתמקדו במנועים שכבר הותאמו לתקנות ועליהם ילבישו צורות שונות.
נערך לאחרונה על ידי gamgam; 03-08-2016 בשעה 09:14.
אתם מודעים לזה שיש כבר סוג של יורש ל-w800? אני מניח שקוואסקי לא מבדילים בין סגנון בריטי ישן לבין סקראמבלר אבל לפחות משהו...
אז יש את SCR950. אני חייב להודות שהוא לא נראה כזה רע.
http://www.cycleworld.com/2017-yamah...orcycle-review
רק שזה ימאהה ולא קוואסקי. מה שכן, הוא בהחלט נראה טוב.