מציאות. אפשר לקנות z שנתון גבוהה במחיר של cbr, gsxr שנתון נמוך. מה ההיגיון?
למה ה z זול כל כך?
המיכלולים כל כך גרועים?
הביצועים?
בלאי, אמינות?
מציאות. אפשר לקנות z שנתון גבוהה במחיר של cbr, gsxr שנתון נמוך. מה ההיגיון?
למה ה z זול כל כך?
המיכלולים כל כך גרועים?
הביצועים?
בלאי, אמינות?
כי מראש הכלי זול יוצר מה זה למה?
למה פרארי יקרה יותר מיונדאי ולוסטאר?
כי האחד כלי קצה והשני כלי יותר "עממי" וזול.
הסיביאר זה אופנוע מסלול
והזד 800 זה אופנוע מסלול לפני 10 שנים מותאם לנוחות. ומחיר זול יותר
אתה מקבל אופנוע טוב מאוד בתצורת הזד ומי שלא מחפש את שיא הביצועים מקבל חבילה מעולה.
אבל רוכב שמחפש למקסם ביצועים ילך על ספורט
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
א. אופנועי סופר ספורט עולים עשרות אלפי שקלים יותר כחדשים ולכן צפוי שיעלו יותר כמשומשים בהשוואה לאופנועים אחרים מאותה שנה.
ב. לסופר ספורט יש יחס ביקוש גבוה והיצע נמוך ביחס לאופנועים פרקטיים יותר כמו הz.
אין באמת בסיס להשוואה פה. זה כמו שתשווה זד ישן לאיזה cb500 שחדש ממנו בכמה שנים. קטגוריות שונות, אופנועים שונים.
זה לא שהזד זול כל כך. הסופר ספורטים שומרים על ערך גבוה בגלל ביקוש גבוה ואתה משווה שתי כלים שונים בתכלית משתי קטגוריות שונות. אם אתה מעדיף כלי חדש ופחות חד וזריז זאת העדפה שלך. סופר ספורט במצב טוב הוא כלי יותר מושחז וספורטיבי מזד, אין מה לעשות.
לגבי המצב בפועל של הכלים הישנים האלו, זה כבר משהו אחר.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk