יש לי קאמרי GLI 2400 שנת 2009 המחירון 60 אלף.
180 אלף קילומטר, יד רביעית טסט לעוד שנה שלמה.
הרכב מטופל בעקביות בחברה עם ספר ושמור מאוד גם מכנית גם חיצונית (נוהג עליו אדם בן 57 - בעלה של אמא שלי).
השאלה היא-- אם זה המחירון, כמה לדעתכם יהיה נכון לדרוש על הרכב הזה?
לא מדבר על המחיר הסופי שאיתו ארד עם הקונה, אלא כמה מלכתחילה הייתם רושמים במודעות?
אני לא מבין גדול לצערי בשוק המכוניות.
אתה יכול לדרוש גם מעל המחירון. כשיבוא מישהו שמחפש רכב כמו שלך לא יהיו לו הרבה אופציות. אבל תצטרך סבלנות.
המחירון הוא ברווז צולע שנועד לפרנס קבוצות עניין בתחום.
שווי הרכב יהיה בדיוק כמה הקונה יסכים לשלם עבורו וכמה המוכר יתפשר,
לא אגורה יותר.
יש רכבים שלא ימכרו לעולם, או במחיר מאד מפתה ללא קשר למחירון.
אני מוכר היום רכב מעולה שעונה לצרכים של כל משפחה שרוצה לחסוך וחייה במינוס תמידי,
רכב שהציל אותי מעצמי, ומנע ממני קטסטרופה פיננסית,
אבל כולם רוצים ג'יפ עירוני בזבזני שאין להם תקציב ויכולת להחזיק.
אלי אין מי שמתקשר ואני יכול לנהל מו"מ רק עם עצמי.
תרבות העדר, ראוותנות, הצורך לנקר עיניים על כלום, קובע. כולם יצוא לצוד פוקימונים.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 10-08-2016 בשעה 10:05.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מפרסם במחירון וכל שבוע שאין התעניינות מוריד 1,000 ש"ח. סך הכל לטויוטה שוק חזק אז אל תפשיל את התחתונים.
כן כל שבוע. זה שוק של קונים שם בחוץ ויש המון היצע ולא הרבה ביקוש. תתחיל במחירון ותראה בכמה מתחת מתחילים להתעניין.