אתה מדבר על מה שנקרא ברגי פיילוט? או על בורג איזון המצערות?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אהלן, אני אינטוזיאסט של טיפולים עצמיים מה שעד כה חסך לי כבר איזה זוג אלפים 😁
ביצעתי ניקוי קרבורטורים והחלפת תושבת מחט מצוף וכרגע אני צריך לכוון את התערובת דלק/אוויר אך אני לא מצליח להגיע לבורג מתחת לקרבורטור.
האם למישהו באזור אשקלון יש כלי שיכול להגיע לבורג הזה... ובכללי שיכול ללמד אותי קצת על התחזוקה של ה gs500?
אתה מדבר על מה שנקרא ברגי פיילוט? או על בורג איזון המצערות?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
קח ביט מתאים (שטוח קטן)
וחבר אותו למאריך קצר.
אם יש מעט מקום להכניס את היד אז
בד"כ זה אפשרי ככה.
לא תוכל לראות את הבורג אבל עם מעט
מאמץ אפשר לעבוד גם על "עיוור".
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אתה חייב לעבוד לפי הוראות ספר הרכב
ורק אח"כ לנסות לעשות שינויים.
דיזות בגודל מתאים?
גובה מצוף תקין?
כיוון בורג תערובת לפי הספר.
לעשות סתם ניוסיים בלי כל הדברים
האלה לרוב זה יהיה ביזבוז זמן.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
בורג פיילוט (מה שאתה קורא לו תערובת) לא משפיע על כל טווח המצערת ובדרך כלל בספר מצוינת לו הגדרת ברירת המחדל, למשל 2.5 סיבובים ממצב סגור וכו'
למה אתה חושב שמגיע עודף דלק לצילינדרים?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
יש לי בעיה של תערובת דלק עשירה מידי.
הדיזות בסדרת פתחתי קרבורטור ניקיתי אותו והחלפתי גומיות לתושת מחט כי נזל לי דלק בצורה נוראית (כבר לא נוזל). אך כרגע הוא אוכל לי המון דלק יש ריח חזק של דלק כול פעם שאני מניע או נוסע. ומי שנוסע אחרי מדווח על עשן לבן מהאגזוז.
גם כן לפעמים בהנעה רק הצילינדר הימני מניע ולוקח לשמאלי כמה דקות של איחור אופנתי בתוספת דראמה (בקפיירים) עד שהצילינדר השני נכנס לפעולה.
גם כן הפלאגים שלי כול כך שחורים שאני יכול לצייר איתם.
את האמת בשמחה הייתי מוסר את האופנוע לבעל מקצוע אך מהיכרות קרובה עם כול המוסכניקים אצלי באשקלון שתיים עובדים בשיטת מצליח ואחד לוקח 300 שקל לפתוח בורג.
עשן לבן זה שרפת שמן עשן שחור זה תערובת דלק עשירה מידי.
פלאגים שחורים כי הם שרופים משמן,המנוע שלך כנראה גמור בלי קשר לבעיה של הריח דלק.
אתה מוזמן אלי לב"ש לבדיקת קומפרסיה. זה נשמע כאילו יש לך בעיה בצילינדרים ולא בתערובת הדלק
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
עשן לבן זה שמן שנשרף ( מים בשמן זה גם לבן - 'טחינה', אבל זה לא קשור לעניין)
{חוץ מבוותיקן בעת בחירת אפיפיור חדש...שם העשן הלבן זה קטורת צמחים מסויימת}
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לא מסכים, הלך לי מחז"ש קלאץ'-קראנק (שמן מגיע למנוע ונשרף) והאופנוע היה מוציא עננים לבנים.
לשמן יש גם ריח מסוים(עוף?!) זה נשמע מצחיק אבל תניע לכמה דק' תכבה ותריח את האגזוז.