היה שרשור בפולגז בנושא אך אבד בתהום הנשיה.
מדובר בנורה המציינת בעיה במערכת ההזרקה, לעתים עם השפעה על פעולת המנוע ולעתים בלי.
בשיטוט בפורומים בחו"ל עולה כי מספר ההבהובים שלה מעיד על סוג התקלה (8- מצערת, 9- חיישן אוויר ובטח יש עוד). אך לעתים זאת תקלה לא עקבית (לא תמיד נדלקת נורה).
כמו כן עולה כי לעתים ניקוי מגעים כללי עוזר (לרוב לא) וכי הרבה פעמים מדובר על משאבת דלק שעושה בעיות. משאבת הדלק נפגעת (לפי הפורומים הזרים) כתוצאה מפילטר דלק סתום ומומלץ להחליפו מדי פעם וכן להשתמש בתוספים לניקוי מע' דלק/הזרקה באופן קבוע (אחת ל-x ק"מ).
באופנוע הספציפי מדובר על נורה הדולקת באופן קבוע ללא השפעה על המנוע (חבר קנה את האופנוע ככה אז אין ודאות על זה, אבל המנוע עובד חלק).
האם יש מישהו שנתקל בבעיה יכול לשפוך אור עליה או להפנות לפתרון אפשרי?
פעם הייתי מטפל במוסכים.
אחרי שהבנתי שב100% מהמקרים אני יכול להגיע לפתרון יותר נכון וברמת ביצוע יותר גבוהה בעצמי הפסקתי.
הפעם היחידה שהייתי עם אופנוע במוסך בעשר שנים האחרונות היתה לביצוע אוברול ושיפוץ גיר כי לא היו בידי הכלים המתאימים.
עונה לך על השאלה?
לגבי מנבאי עתידות לא תודה,
אבל אם יש מחלה שחוזרת על עצמה בכלי מסוים, הפורום הוא בדיוק המקום לעלות על זה במקום לתת למוסך להחליף לך חצי אופנוע על חשבונך.
העובדה שיש לך כלי שאתה אפילו לא מכיר את המחלות שלו מצביעה בדיוק על החשיבות של הפורום.
ולעניין זה, הסיפור עם המפות הוא בהחלט כיוון שניתן יהיה לבדוק. לא עולה כסף,לא לוקח זמן, ואין פוטנציאל לנזק.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 18-07-2015 בשעה 16:42.
מסכים איתך, גם אני חורש את הספר רכב מכיוון לכיוון וצובר מיום ליום ידע, אבל אל תשכח שהזול בסוף עולה ביוקר. לשיקולך.
עדכון:
לפי ספר הרכב הרוטינה של הנורה מצביעה על פילטר אוויר, גם בחיבור למחשב זה הכיוון.
אם יהיה עדכון אחרי החלפת הפילטר תקבלו (אם כי אני מהמר שזה רק סימפטום לבעיה אחרת).
בדוק את כל החיישנים. בפעם האחרונה שנתקלתי בנורת הזרקה מהבהבת זה היה בפרירייד והתקלה היתה בידוד שנשרף בשני חוטים של החיישן למבדא