לצורך העניין
אני מוכר באנדיט עם 100000 קילומטר.
הכלי טופל וכאחד שמאמין בתחזוקה מונעת הוחלפו חלקים שהיו במצב תקין כגון שיפוץ משאבת בילום או החלפות יזומות של של שמן בולמים קדמיים ושיפוצם.
בכל אופנוע ישנם מכלולים רבים מסביב שיש לתת עליהם את הדעת אבל אכן ישנה חשיבות גדולה לאופי השימוש ואופן הטיפול לאורך שנות השימוש בכלי.
התפיסת עולם שלי - כלי עד יד שנייה כמובן הסטוריית טיפולים מסודרת - רצוי מאנשים יותר מבוגרים ( סליחה ילדים ברור שיש כאלו שימכרו כלים נהדרים) כמובן כמה שפחות קילומטרים - אישית ( לגבי כלים ספורטיביים/טורינג) מעדיף כלי מקורי וללא אגזוזים משופרים מדבקות ואבזרי אפטרמרקט.



ציטוט ההודעה בתגובה