בשורות טובות, או לכל הפחות מעודדות

לפני יומיים כתבתי אימייל למטרו בנושא, והבוקר חזרו אלי בשיחת וועידה המנהל הטכני ומנהלת קשרי הלקוחות.
הם אמרו שלמרות שהאופנוע כבר לא באחריות הם מוכנים לפתוח את המנוע לבדיקה על חשבונם. אם תתגלה שהבעיה אכן נובעת מפגם בייצור הם יפנו בשמי לימאהה העולמית ויבקשו פיתרון. כמובן שאם הבעיה לא תתגלה כפגם בייצור אני אצטרך לתקן על חשבוני.

כל הכבוד למטרו על שירות הלקוחות, עד כה!

עכשיו נותר לי לקוות שאכן הבעיה תתגלה כפגם בייצור...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk