WTF?!!

אני הייתי פועל בשני כיוונים. הראשון המקומי, תפנה ליבואן ותקבל תשובה ממנו (גם אם אחרי אחריות, משהו לא תקין שם..בין אם באחד הטיפולים מישהו התרשל
או כשל "מולד" במנוע/ פגם ביצור). כמו כן "רעשי רקע" בדמות פוסטים בקבוצות/ פייסבוק וכו' רק יכול להועיל במקרה של מטרו.

כיוון שני במקביל זה ימאהה העולמית- אם מטרו לא ירצו לדעת מה קרה, אני מאמין שהיבואן ירצה לדעת איך לעזאזל האופנוע הנמכר ביותר שלו נפגע
בצורה כזו רצינית, לכאורה ללא שום סיבה הגיונית..גם כאן אם יש לך גישה, כל מיני קבוצות ופורומים של MT בעולם רק יכולים לעזור.

אגב, האופנוע עם שיפורים כלשהם? שינית משהו מהרגע שבו הוא יצא מהמפעל?