ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
נכון אבל לא מאותה סיבה,או לא נפוץ מאותה סיבה.
ציפת שסתום במנוע בלי מגדש מתרחשת לרוב בגלל התנודתיות של הקפיץ,זה לא שייך לגזים או,ברוב המקרים שייך לקפיץ של השסתום - הוא מקפץ בגלל המהירות לחיצות על השסתום.
המטרה העיקרית בשיטת דזמו היא למגר את זה.

במנוע מוגדש לגזים יש השפעה הרבה יותר גדולה בגלל הכמות הגדולה של לחץ חוזר בסעפת פליטה (לחץ חוזר - back pressure).
דווקא הסיבה דומה , פשוט יש פחות גזים בפליטה - ההשפעה שלהם נמוכה יותר.
וזה כי גם ביניקה יש פחות גזים.

שוב זה נפוץ פחות אבל זה קיים אם היה מדובר על.דוקאטי עם שיטת דזמודיסי אז ברור שאין בעיה כזו.

במקרה הנל לא יודע וודאית להגיד שהקפיצים מתוכננים ככה שלא צריך לחץ הפוך בשבילם, אז זו אפשרות סבירה והגיונית כל עוד לא נשללה.

יש סופר ספורטים שנשענים מאוד חזק על גזי פליטה לסגירת שסתום והחלפת אגזוז גורמת אצלם להרבה צרות של שריפת שסתומי פליטה, זה לא תרחיש מנותק מהמציאות.
ושאלו אם יש סיכוי אז תאכלס כן יש סיכוי.

בפועל לא חושב שזו הסיבה אבל זו רק השערה עד שנדע וודאית

Sent from mTalk using windows 10 mobile