זה נחמד שמישהו החליט על דעת עצמו שיש לך כצרכן אחריות עד זמן x, אבל זה עדין לא אומר שהוא פטור מאחריות.
יתרה מכך, ככל ומדובר בכשל ייחודי בשל מוצר פגום, בהחלט יש מקום לשקול לפעול בפן המשפטי ובטח ובטח שלהעלות את העניין ע״ג הפורום.
עם זאת, אדגיש שלא קראתי לפות״ש לפתוח בהליכים משפטיים כנגד מטרו או ימאהה אלא פשוט לפנות אליהם באמצעות עו״ד על מנת לדאוג לכך שענייניו יקודמו כמבוקש (אם כי אני מקווה שכל לקוח זוכה ליחס ראוי כמתבקש).



ציטוט ההודעה בתגובה