אהלן חברים זקוק לעזרה שלכם ,
איזה קטנוע יעשה את העבודה לנסיעה של 6 פעמים בשבוע ,
70 ק"מ סך הכל ליום.
התקציב שלי נא סביב 14-15 אלף.
אהלן חברים זקוק לעזרה שלכם ,
איזה קטנוע יעשה את העבודה לנסיעה של 6 פעמים בשבוע ,
70 ק"מ סך הכל ליום.
התקציב שלי נא סביב 14-15 אלף.
קטנוע יתקשה לעמוד במשימה וימות מהר מאוד שלא נדבר על תחזוקה יקרה.
לך עדיף על אופנוע וכמה שיותר נפח וסלד עבודה כמה שיותר נמוך ככה יחזיק יותר זמן
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני עם סטרלוק.
יש הרבה קטנועים שיעמדו בזה אבל ההוצאות יהרגו אותך.
אתה תעשה טיפול כל חדשיים שלושה (תלוי בקטנוע) ותגמור על הכיס ועל הערך.
ממליץ לך בחום על אופנוע קטן ולא קטנוע
אופנוע קטן גם לא כדאי.
מאותה הסיבה כמו קטנוע, אמנם הטיפולים זולים יותר אבל זה כלים שסביב ה70 אלף קמ יהיה גרוטאה מתה וידרשו השקעה גבוהה מאוד במוסך כדי ליישר קו למצב סביר.
העלות של כזה יישור קו תעלה יותר מערך הכלי.
בקיצור כלי קטן זה כלכלי למרחקים כאלה רק אם כל 50-70 אלף קמ אתה מתכוון להחליף אותו באחר ולספוג ירידת ערך מטורפת.
כדי שתבין קניתי סיביאר 250 חדש מהחברה ב43 עם 90 אלף קמ הוא נמכר ב12 אלף שקל.
31 אלף שקל ירידה ערך בשנתיים.
הזה של אבא שלי שנרכש גם חדש ב43 נמכר עם 50 אלף ב18 אלף שקל 25 אלף שקל ירידת ערך. לשנתיים.
לרכיבה כזו קנה כלי משומש טוב ואמין וסע לשלום ועדיף כמה שיותר סמק, הם חיים יותר זמן ללא תקלות.
וקח בחשבון שירידת הערך תהיה פחות חזקה מכלי חדש יחסית.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לפני שנה בערך התייעצתי אם מוסכניק אחד, שאני די סומך עליו, והמסקנה הייתה שהעלויות יהיו אותו דבר בקטנוע/אופנוע השאלה כל כמה זמן..
קטנוע תעשה טיפול כל 3-5 ק"מ במחיר מסוים, כאשר באופנוע הטיפול המקביל יקר יותר אבל בטווח יותר גדול..
אותו דבר צמיגים, המחיר לצמיגי אופנוע כמעט כפול מקטנוע, אבל גם הק"מ שהם מחזיקים כפול כמעט..
מסקנה - זה רק פחות להתעסק בטיפולים.
אני עושה טיפול קטן כל 3, יוצא לי פעם בחודש וקצת בממוצע, וגדול כל 15-16 (בגלל אופי הנסיעה, מהירות גבוהה וקבועה). זה יותר מידי התעסקות..
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
דבר ראשון יש קטנועים לדוגמת אקסיבו עם מרווח של אחת ל 10.
קטנועים פשוטים\כאלה שאין מסנן שמן, כאמור אחת ל 3 או 5 - כמה המרווח באופנועים מקטג' הדיאלים\קיוואי?
העלויות לא זהות בכלל כי לאופנוע אני יכול לבחור מתוך כמה וכמה שרשראות הינע,גלג"שים,קיט מצמד ומסנני אוויר,בזמן שבקטנוע אני מחויב לפעמים למוצר אחד בלבד.
הוריאטור בעייתי מעצם הפעולה שלו - עובד בחיכוך מתמיד.
ממליץ בחום על אופנוע גדול.
משהו מוזר בחישוב של המוסכניק שלך. הטיפולים בבמוו 800 שלי זולים יותר מקטנוע ימאהה xmax 125 שהיה לפניו.
חכה שילך לך חלק.
וכרגיל כולם טועים וסטרלוק צודק.
אני סתם אזרוק באוויר.
3.5 חודשים על XMAX400 חדש ניילון.
ק"מ חולני שעומד כבר על 11,000.
עלות טיפולים עד עכשיו 1102 ש"ח ל 3 טיפולים (1,5,10)
צמיגים במצב מעולה לק"מ.
1:19 בממוצע.
שפע אחסון, פרקטי ונוח.
שלא נאמר מפנק.
ליום יום תמיד אעדיף קטנוע על אופנוע.
אופנוע זה לספ"ש.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
שושו ואם זה היה נגיד הבמוו 650 סינגל היה עולה לך 600 שקל בלבד.
ואוכל 1 ל 25 בדלק ואולי פחותת בקצת.
וה800 זה עולה 800 שקל
ואוכל 1 ל20 טיפה פחות.
אז אולי יש משהו במה שרוביינו שרוכבים הרבה אומרים
ותחכה שילך לך חלק בטוסטוס במקרה שלך הוא מהעבודה אם היה פרטי החלפים מאוד לא זולים
איך אני יודע? כי כבר עשיתי 130 אלף קמ על הבמוו ויש עליו במצטבר 160 אלף.
וגל על ה650 של אישתי עשינו 44 אלף קמ ויודע בידיוק כמה כל טיפול עולה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 10-08-2016 בשעה 22:41.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor