זרקו אותך מקארספורום?
שלום ידידי חובבי הנהיגה התקועים בפקק.יונדאי I20
ברצוני לקנות רכב קטן ידני שישמש אותי בנוסף לקרנף (יאמאהה VMAX)
בעיקר לג'יננג'ית.
עלו לגמר:
סוזוקי ספרינט.
פורד פיאסטה
כרגע המובילה היא פורד, בגלל איכות חומרים, מראה ומס' כתבות מבחן בהם
הפורד זכתה.
אני מפספס משהו?
איך היא מבחינת הוצאות החזקה?
מוסכים? (ירושלים)
תובנות, מסקנות והארות יתקבלו באהבה. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שיגע את העולם.
אמרתי לך רן רק יפני!!!!!
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא, אבל שם מפחיד...
כותב מישהו שהפיאסטה לא מחזיקה סיבוב, אחרי 12 דפים מסתבר שהוא נהג חדש...
אין לי מושג מי כותב ומה רמת הידע שלו, פה לפחות אני מכיר את הנפשות הפועלות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בהצלחה -
אחרי 4 אירופאיות שהיו לי הבנתי שאין כמו יפן.
ראה הB4 החבוטה שיש לי שמסרבת למות כך הסוויפט והסאמוראי שהיו לי.
אפילו היונדאי כבר עדיף על הפיאסטה.
אבל כנראה שבשביל שיק צריך לשלם
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה לא עובד ככה, פרט הסבר ונמק.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אמין
אזקה סבירה
יש לעודד דבר איתו
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הפורד פוקוס של אישתי לא מזדקנת יפה, לא נראה לי שתגיע לגיל 15. מתלים, בולמים, לא מחזיקים שם משום מה. המון רעשים מהמנוע.
שכרתי לפני שנה פוקוס (ביקשתי אלפא....) 5 דלתות לכמה שבועות ועשיתי איתה המון ק"מ בחו"ל. באמת שהטענה היחידה שלי נגדה היא המערכת מחשב (ניווט, רדיו) שמקרטעת ונותנת הרגשה של אפליקציה ממש זבלית. זה די חבל אבל חוץ מזה היה נוח איתה.
הפוקס היא מכונית שונה לחלוטין.
הפיאסטה מייצרת בגרמניה, נותנת הרבה יותר מכל סופר מיני אחרת שנמכרת כאן.
איכות חומרים טובה משמעותית.
במבחני הדרכים צוינה כמהנה לנהיגה.
בפורמים השונים בארץ ובחו"ל הגרסה הידנית נחשבת אמינה.
והיא מוקמה מעל לפנדה ומתחת למתחרות מהמזרח במחיר.
גם הסוזוקי וגם היונדאי נותנות את רמת הבסיס בלבד ומחיר יקר יותר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לחבר יש פיאסטה רובוטית,סובל מכל רגע,אומר שהכל מעולה פרט לגיר,הם מוכרים אותה וקונים ידנית.
המחיר שלו הוא עממי,יש לה יחסית כוח לשאר הרכבים ואיכות החומרים טובה.
לא יודע כמה ממה שאתה אומר זה קמפיין פרסום של היצרן. אצלי בראש, פורד ואמינות לא באים ביחד.
גם אני חשבתי על הפיאסטה בתור מחליפת היונדאי שלי. ממה שבדקתי הטיפול הגדול מאוד יקר (משווה ליונדאי אטוס שנת 2000). בסביבות 2500 בלי בלת"מים. זה בעיקר מה שגרם לי להמשיך לחפש רכב (טרם מצאתי מחליפה ואני דיי מרוצה מהיונדאי סה"כ). מלבד זה הבנתי שאיכות החומרים טובה והניהוג אפשרי (נאמר משהו על מנוע טיפה חלש ורכב כבד לא כל כך התעמקתי)
אתמול קיבלתי כרכב חלופי פיאסטה 2016 עם 7000 קילומטר, הרכב יציב סופר שקט וחסכוני, לא תדלקתי אותו שהחזרתי כי המד עדיין הראה פול.
לרכב קטן הוא מרגיש איכותי ובנוי טוב אבל לאנשים גבוהים הוא לא ממש נוח