האם מצלמות מהירות או מצלמות רמזור קולטות אופנועים\קטנועים...?
האם מישהו מכם איי פעם קיבל דוח על מהירות או על מעבר באור אדום מממצלמה ?
האם אתם מכירים מישהו שקיבל משהו כזה ?
בין העונים נכונה יוגרל מיץ מנגו קר.
האם מצלמות מהירות או מצלמות רמזור קולטות אופנועים\קטנועים...?
האם מישהו מכם איי פעם קיבל דוח על מהירות או על מעבר באור אדום מממצלמה ?
האם אתם מכירים מישהו שקיבל משהו כזה ?
בין העונים נכונה יוגרל מיץ מנגו קר.
מערך המצלמות שמבוסס גאטסו קולט. ועוד איך קולט. לא רק שהוא קולט, קח בחשבון שמצלמות הרמזור מכוונות גם למדידה של מהירות. למיטב ידיעתי, ישראל היא המדינה היחידה שמפעילה את אפשרות המהירות במצלמות רמזור.
קח בחשבון גם, שכל המערכת נשלטת מרחוק. אז אם לרוב, מחוץ לעיר המצלמה מכוונת ל 25 קמ"ד מעל המותר ובעיר ל 20 קמ"ש מעל המותר, המפעיל, בלחיצת כפתור יכול לשנות את הרף.
מנגד, יש מצלמות שלאור שטף הדו"חות שהפיקו, הרף שנקבע להן מאפשר טיסה נמוכה במהירות תלת ספרתית גבוהה.
לפי השאלה שלך, אתה עוד עלול להזדקק למיץ מנגו קר. הוסף חומר משמר ואחסן במקום קריר ומוצל.
איללכא...וסובבו בגז
20, 25 מעל המותר? יש דרך לאמת את זה?
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
אין דרך. מפעילי המערכת יכולים לשנות את הרף בכל רגע.
https://cse.google.co.il/cse?q=%D7%A...%95&gsc.page=1
איללכא...וקריאה נעימה
תודה לכל העונים..
ונעם.. אני לא אזדקק למיץ מנגו קר.. לא צולמתי מעולם במצלמה שכזאת.
העיניין הוא שגם המצלמות החדשות עובדות על השראה אלקטרומגנטית מסלילים שמונחים מתחת לאספלט.. בדומה לאותם חיישני רמזור שלרוב לא קולטים אופנועים ברמזורים ולכן אני יכול למצוא את עצמי מחכה 5 דקות לרמזור לפני שאני מחליט שהוא לא הולך להתחלף ועובר באדום...
בגלל זה שאלתי אם מישהו באמת קיבל דוח כזה ולא רק בתאוריה..
בנתיים (עד אשר יוכח אחרת) ההנחה שלי היא שהמצלמות האלה לא יקלטו אופנועים.
כן השראה, באופן דומה לחיישני רמזור ובהבדל אחד- על מנת שחיישן רמזור יזהה אופנוע יש לכייל אותו לרגישות גבוהה ובאותו הזמן לא לזהות משאית שעומדת בנתיב סמוך.
במקרה של המצלמות סגרו את הפינה והן מכויילות לקלוט גם קטנוע ואופנוע.
לגבי ההנחה שלך- נסה תוך 30 יום תחכה לך הפתעה.
http://www.mitsu.co.il/?p=2062 תקרא אולי תחכים.
אל תיעלב, אבל אתה חתיכת עצלן שחבל על הזמן.
לו היית טורח לפתוח את הקישור שצרפתי ואז טורח לקרוא היית מבין שמצלמות גאטסו, שזה מערך המצלמות החדש, תופס הכל. הוא כנראה יתפוס גם קורקינט או אופניים חשמליים.
לא רק שמצלמות הרמזור מטיפוס גאטסו מזהות חציה באדום, הן מודדות מהירות כשהרמזור בירוק. תקרא היטב את הבלוג של מיצו ותמצא סימוכין בצורה של דו"חות שהונפקו.
מעבר לכך, במצלמות גאטסו ברמזור גם חציה של קו העצירה ועמידה אחרי מעבר החציה יזכה אותך בדו"ח. זאת עבירת תנועה.
אתה מוזמן להניח אחרת.
בינתיים, אגלה לך שגם המצלמות מהדור הקודם היו מזהות מעבר של אופנועים וקטנועים באדום בעוד מערכת הבקרה של הרמזור היתה מייבשת דו"ג באור אדום עד אין קץ.
איללכא...ואני מנבא שעל בסיס ההנחה שלך לא יהיה לך כסף למיץ מנגו קר.
ובנוסף, הן גם מכסות את השול, כך שגם למתחכמים אין סיכוי.
אבל יש סוג אחד של מצלמות שלא תופס אופנועים, החל כמובן ממהירות מסויימת...
המצלמות שמותקנות בשערים ולאורך כביש 6.
בדקתי אותן כמה פעמים, אפילו הרבה פעמים. רק כשירדתי ממהירות מסויימת בשער ספציפי,
נקלטתי פעם אחת. בלי יכולת לדעת מהיכן עליתי לכביש והיכן ירדתי.
הכתוב והכותב, מתנגדים נחרצות לניסויי טיסה בכביש 6, במיוחד למי שלא מסוגל לשאת בהשלכות.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 07-08-2016 בשעה 09:51.
"הכיסוי" הוא לא רק במעבר פיזי מעל הלולאות?
בשול אין לולאות וגם בין הנתיבים יש מרווח מספיק למעבר דו"ג בין הלולאות.
אני מקפיד לא לעבור על הלולאות (וגם לנסוע כחוק בלהבלהבלה).
גם אם נניח שאין צורך במעבר ממשי על הלולאות,
המצלמה מפיקה דו"ח לפי נתיב הנסיעה כך שנסיעה בין הנתיבים יכולה אולי
להציל מקנס ברמה המשפטית.
האמור לעיל על בסיס נסיוני בלבד הכולל דו"ח מהירות טיפשי אחד במורשה לכיוון צפון ולא מעט דוחות שמעולם לא קיבלתי![]()
כמובן שקולטות.
חבר קיבל דוח מהמצלמה בקיבוץ גלויות מתחת לגשר.
ובכלל, לא ברור לי ההיגיון במה שכתבת. הרי רוב חיישני הרמזורים קולטים אופנועים בלי שום בעיה. אז בגלל שחלקם לא החלטת שגם חיישני המצלמות לא?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Yamaha Tracer 9GT
"עד שיוכח אחרת"- אין שום בעיה תיסע על 100 בעיר איפה שיש מצלמה+תעבור באדום, תמתין שבוע שבועיים ואז תראה שמוכח אחרת.
כל רמזור חדש שמותקן היום יקלוט דו גלגלי וחיישני הלולאות של הגאטסו יותר רגישים ויקלטו גם עגלה, הסיבה לכך שתמונה מיותרת זה כלום, סתם כמה ביטים של מידע דיגיטלי לעומת חיישן רמזור שרגיש פחות כי דיוק ברמזורים יותר מהותי לזרימת תנועה , לדוגמא אתה לא רוצה שמשאית שנוסעת ישר תפעיל את החיישן של הפנייה שמאלה.
לצערנו הגאטטסו קיימות, מדוייקות מאוד ועובדות פיקס לפחות על פי ההגדרות ההזויות של מדינת ישראל.
לחיישני רמזור ולמצלמות שתי מערכות שונות
לחיישני מהירות יש שני פסי דריכה שהמהירות שבה עברת בין שניהן מחושבת.
ברמזור זו השראה מגנטית וזה סטאטי
וזה שונה כיצד?
כיצד עובדים פסי הדריכה, ומהיכן הגעת למסקנה שאלה פסי דריכה?
שתי המערכות עובדות באופן כמעט זהה, בזו של הרמזור ישנה מערכת אחת שתפקידה "להודיע" לרמזור שאתה נוכח.
בזו של המצלמה שתי מערכות כאלה, הראשונה "מודיעה" למצלמה כאשר אתה חולף אותה, השניה עושה בדיוק אותו הדבר כאשר המטרה היא למדוד את הזמן שבו "בילית" בין שתי הנקודות, ומכיוון שהמרחק ביניהן ידוע ועכשיו גם הזמן....