ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
יש לי את הפילטר של k&n על הדיוק 690.
אין שום הבדל בביצועים התקנתי מטעמים חיסכון בטיפולים.
בפורומים בחול טוענים ששילוב של פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית משפר את בעיית "הקופצניות" שיש לאופנוע.

P.S
לשאלת על שמן מנוע, רק שמן 10\60 סינטטי מלא. KTM ממליצים על MOTOREX
שוב מהסתובבות בפורומים בחול טוענים שהמנוע מאוד רגיש לשמנים אחרים.
היה לי k&n על הSMC הקודם שהיה לי והאמת שגם אני לא מרגיש הבדל. אגב, פילטר מקורי של החברה עולה 50 שח כך שאני לא
מבין על איזה חיסכון אתה מדבר, אם פילטר של k&n עולה מעל 200 שח, מדובר בהפרש של 4 טיפולים.
ועכשיו לעניין השמן - אני אשמח אם תסביר לי מה קראת ותחדש לי בנושא כי בכלי הקודם מילאתי אג'יפ 10-60 ולא מוטורקס ממחשבה
שקטמ בסה"כ הניפו הסכם שיווקי עם מוטורקס כשהוציאו את הדגם לשוק (כמו למשל sym-motul).