עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: פילטר אוויר k&n לקטמ 690 - מה ההבדל?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה לא קשור גם בכביש לא חסר.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    זה בדיוק מה שאמרתי שאתה רק מחליף פילטר לk&n תוודא שהוא לא מחורר מדי ומשומן כראוי.
    וגם טרייבל צודק עדיף תמיד את מה שיצא מהמפעל, אבל יש כאלו שלא מעניין אותם אז הם עושים מה שבא להם!
    הכי טוב להעיף את כל התיבה המגושמת ולשים אחד פתוח טוב!
    לא לשכוח להגדיל דיזות

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    הכי טוב להעיף את כל התיבה המגושמת ולשים אחד פתוח טוב!
    לא לשכוח להגדיל דיזות
    ממש לא,התיבה חשובה ביותר - אם אתה רוצה מנוע מנוצל אל תגרום לו לרדוף אחרי האוויר,הוא אוהב את האוויר שלו זמין ומיושר.
    הרעיון של תיבה בסיסית זה יצירת מאגר אוויר במהירות זרימה נמוכה בשביל מזעור מערבולות וכזה שיעמוד עם הדרישה של המנוע.

    איך זה עובד?
    אוויר שנמצא בתנועה ועובר מחלל קטן לחלל גדול מואט.
    כאשר מחברים יניקה צרה לחלל גדול נוצר הפרש לחצים,אוויר נמשך פנימה מכוח המנוע מה שיוצר אזור לחץ גבוהה בכניסה - גורם לאוויר להיכנס פנימה במהירות ואזור לחץ נמוך בחלל - האוויר מואט.
    כתוצאה החלל הגדול מתמלא מהר והאוויר בפנים זורם לאט,זה מקטין מערבולת ויוצר מאגר שעומד עם הספיקה.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    עוד עניין - יש תיבות אוויר "רזוננטיות" שמתוכננות לנצל את הרעידות מהאוויר שזורם דרכן למילוי בתיבות כאלה המסנן הוא חלק מהחבילה וקימבונים שלו רק עושים להפך.
    זה נפוץ באופנועי ספורט,לא יודע עם באופנוע המדובר זה קיים,כנראה שלא ועדיין הייתי חושב פעמיים בגלל עניין הסינון.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    עוד עניין - יש תיבות אוויר "רזוננטיות" שמתוכננות לנצל את הרעידות מהאוויר שזורם דרכן למילוי בתיבות כאלה המסנן הוא חלק מהחבילה וקימבונים שלו רק עושים להפך.
    זה נפוץ באופנועי ספורט,לא יודע עם באופנוע המדובר זה קיים,כנראה שלא ועדיין הייתי חושב פעמיים בגלל עניין הסינון.
    אני ממש לא הולך להמיר את התיבה הקיימת או להתקין פילטר פתוח, בסה"כ השאלה הייתה אם אפשר לשים פילטר של k&n במקום המקורי של ק.ט.מ.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אפשר לשים אם הוא דחוס באותה מידה,אם הוא דחוס פחות צפה לפגיעה בסינון ואם יותר בביצועים.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אפשר לשים אם הוא דחוס באותה מידה,אם הוא דחוס פחות צפה לפגיעה בסינון ואם יותר בביצועים.
    אני מאמין שזו שאלה שאני אישית לא יכול לענות עליה, ולכן שאלתי אותה פה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    להוריד את התיבה כמובן בהומור!
    חשבתי שסתם מהנדסים ישבו ופיתחו את האופנוע כמו שהוא

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    יש לי את הפילטר של k&n על הדיוק 690.
    אין שום הבדל בביצועים התקנתי מטעמים חיסכון בטיפולים.
    בפורומים בחול טוענים ששילוב של פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית משפר את בעיית "הקופצניות" שיש לאופנוע.

    P.S
    לשאלת על שמן מנוע, רק שמן 10\60 סינטטי מלא. KTM ממליצים על MOTOREX
    שוב מהסתובבות בפורומים בחול טוענים שהמנוע מאוד רגיש לשמנים אחרים.
    נערך לאחרונה על ידי Cheburek; 21-07-2015 בשעה 22:22.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אתה כנראה מתכוון לפילטר אינבוקס.
    מערכת פליטה מתאימה בהחלט יכולה להועיל.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אתה כנראה מתכוון לפילטר אינבוקס.
    מערכת פליטה מתאימה בהחלט יכולה להועיל.
    כן פילטר אינבוקס.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    יש לי את הפילטר של k&n על הדיוק 690.
    אין שום הבדל בביצועים התקנתי מטעמים חיסכון בטיפולים.
    בפורומים בחול טוענים ששילוב של פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית משפר את בעיית "הקופצניות" שיש לאופנוע.

    P.S
    לשאלת על שמן מנוע, רק שמן 10\60 סינטטי מלא. KTM ממליצים על MOTOREX
    שוב מהסתובבות בפורומים בחול טוענים שהמנוע מאוד רגיש לשמנים אחרים.
    היה לי k&n על הSMC הקודם שהיה לי והאמת שגם אני לא מרגיש הבדל. אגב, פילטר מקורי של החברה עולה 50 שח כך שאני לא
    מבין על איזה חיסכון אתה מדבר, אם פילטר של k&n עולה מעל 200 שח, מדובר בהפרש של 4 טיפולים.
    ועכשיו לעניין השמן - אני אשמח אם תסביר לי מה קראת ותחדש לי בנושא כי בכלי הקודם מילאתי אג'יפ 10-60 ולא מוטורקס ממחשבה
    שקטמ בסה"כ הניפו הסכם שיווקי עם מוטורקס כשהוציאו את הדגם לשוק (כמו למשל sym-motul).

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    מניסיון על דיוק690, ההבדל הוא מזערי (אם בכלל) על פי דיינו:
    התחת-שלי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. ניקוי פילטר אוויר
    על ידי דוד בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 06:30
  3. שאלה בנוגע לניקוי פילטר אוויר
    על ידי PushTheThrottle בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 21:54
  4. פילטר אוויר נשאר נקי אחרי 20 אק״מ
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 13:48
  5. איך לחזק הברגה בפלסטיק? (בית פילטר אוויר)
    על ידי shaig בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO