ריספקט. את השלדה אפשר לבדוק בצורה קצת יותר מדוייקת. למה לא VFR חדש יותר? גם אני אוהב את הGSR.
ריספקט. את השלדה אפשר לבדוק בצורה קצת יותר מדוייקת. למה לא VFR חדש יותר? גם אני אוהב את הGSR.
אני לא סופר, נגד עין הרע
וברצינות, למעט טיפולים שוטפים שעכשיו אני כבר עושה בעצמי לא היו תקלות רציניות
(פעם אחת בלבד נתקעתי איתו בגלל מצבר ששבק חיים ולא היה ניתן להניע בדרדור)
לא דיברתי על השילדה אלא על מכלולי השילדה דהינו בולמים בלמים וכו' בהם ניכרים אותות הגיל. השילדה עצמה בסדר.
VFR חדש יותר אכן עלה כאופצייה אבל לא נראה לי שזה הכיוון.
א. אני צריך אופנוע שיעשה לי חיים קשים בשיוט וימתן אותי (נייקד)
ב. שיהיה לו מספיק כח, לפחות כמו הכח אליו אני מורגל
ג. אני מרכיב לא מעט (לפעמים התורנית לא רזה, תלוי בעונה)
ד. בא לי משהו אחר. הVFR אופנוע בןשל@ונה אבל לא השתנה הרבה במאתיים שנה שהוא בשוק והוא גם אופנוע יקר.
ה. בא לי GSR
ו. GSR חדש עולה 62K שאותם אוכל לשלם במקדמה של 50% נניח והיתרה בפריסה
והופ יש לי ביד אופנוע דנדש. גם אופנוע משומש יכול לבא בחשבון בתנאי שהתשלום יהיה פרוס, מה שמגביל אותי לסוכנויות שמציעות סידור כזה.
ז. בא לי לא להיות מוגבל תקציבית אבל זה כבר לא קשור (לא סתם זה סעיף ז)
![]()
נערך לאחרונה על ידי URIEL; 11-08-2016 בשעה 14:58.