תעשה נסיעת מבחן ואז תחזור לדבר איתנו. עד אז - ננעל!
סתם רעיון מונפץ, מה דעתך להקדיש סכום כסף נגיד שישית ממחיר אופנוע חדש
ולשדרג ולחדש את המכלולים של האופנוע הקיים?
בולמים חדשים +שיפוץ מזלג, בלמים חדשים, רענון למנוע פוליש ווקס והוצאת מעט
שמרת על חבר, ויש לך משהו מיוחד....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תעשה נסיעת מבחן ואז תחזור לדבר איתנו. עד אז - ננעל!
אם התכוונת לשדרג, לשפץ את הכלי הישן במקרה הטוב יעכב את תחושת המיצוי בכמה חודשים אבל אם זה כלי ישן שהמחירון שלו לא זז במילימטר, שנה נוספת עליו הולכת לחסוך לך שנה של נפילת ערך בכלי חדש אז שיפוץ ב3500 לדוגמה יהיה יותר משתלם מירידת ערך של 6+ בכלי חדש ואולי יתן לך עוד איזה משהו קטן להתמקח עליו
כל זה בתנאי שתצליח למכור אותו אחרי זה כמובן.
Sent from my A0001 using Tapatalk
אני אומר קודם כל קח את "אחד שמבין" יחד עם "אחד שיודע" וקרא לי, נשב על בירה ונבין כולנו ביחד מה בעצם אתה מחפש. אה אופס.. כולנו יודעים שאתה רוצה את הgsr הזה! ורק מחפש חיזוקים.. אז תתחדש ידידי היקר!!
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
מה אתה מחפש צרות? תשאר על הונדה (ליטר כמו שאמרו), או שתעבור לצד השני, לבמוו.
נסיעת המבחן הוקדמה לאתמול,
להלן הרשמים בהשוואה לvfr:
*תנוחת רכיבה זקופה. בvfr רכינה קלה.
*מנוע 4il -עד 8000 סל"ד תחושה של עצלות ומשם טרפת. המנוע v4 בvfr מתעורר לחיים באזור 6000 סל"ד (לא vtec, דור אחד אחורה) אבל גם לפני כן הוא מרגיש חזק בהשוואה לgsr.
*מישהו כתב כאן שהgsr בטטה. אז לי הוא הרגיש כמו סופרמוטו קליל ביחס למנו ספנות של הvfr. לא בדקתי אבל אני חושב שזה קשור גם לזווית שונה של המזלג שמקלה על שינויי הכיוון בgsr.
*רכבתי בעלייה מאשתאול. הgsr לא חדל להחליק את זנבו בעיקולים הצפופים כנראה בגלל האספלט אבל הקטע שזה הרגיש נחמד ונשלט ביחס להחלקות זנב של הvfr.
*תפעול כללי מאוד נח, מצמד וגיר סבבה לגמרי.
שורה תחתונה, הגעתי עם ציפיות שהgsr יעיף לי תמוח מה שלא קרה.
למרות שהvfr במצב כללי נחות משמעותית הוא עושה לי נעים בבלוטות הנכונות.
אני אוהב שהוא גדול ושמן וקצת מקפל אותי.
יש לו כח עדיף על הgsr (בתחושה לפחות) ותכלס יש לי גם לא מעט סנטימנטים כלפיו.
אז זה לא שירדתי לגמרי מהgsr אבל חשבתי אולי בכל זאת ללכת על כיוון של השקעה ושיפוץ הvfr.
בקיצור אני מבולבל😞
עוד קצת אתה מגיע ל300![]()
הייתי פוזל לכיוון של Z1000 בגלל ההוזלה של מטרו (איפה ינון?) מסביבות ה100 אלף לכיוון ה80 שוק היד 2 שלהם נפל ואפשר למצוא 2013 בסביבות ה60 .
או לחלופין, CB1000 שניהם יותר מהנים מהGSR האנמי .
דרך אגב, איך היו הברקסים? רכבתי על GSR, והברקסים שלו הם כמו ברקסים של אופניים .
זה נכון שהציעו לך לבדוק את ה- GSR אבל בסופו של דבר ה- VFR היה ונשאר אחד האופנועים הכי ורסטיליים שקיימים. אני מאמין שיהיה לך קשה למצוא כלי שייתן לך כל כך הרבה, אלא אם תבדוק כלים מאותו ז'אנר ולא נייקדים.
אשתף מנסיוני הדל - ברשותי Cb1000r המשמש אותי יום יום, לחבר טוב יש VFR שנתון 2010 אם אני לא טועה - לאחר רכיבה עליו פשוט אפשר להבין למה אנשים אוהבים את האופנוע הזה, הוא אופנוע מדהים! אז הוא לא חזק כמו נייקד ליטר אבל מי צריך את כל הכוח הזה? הוא משלב מכל העולמות, ההתנהגות הנוחות והביצועים.
אתה נשמע כמו מישהו שהתחבר לכלי הזה, לכן במקומך הייתי משדרג ל-VFR חדש יותר למרות עלויות האחזקה הגבוהות יותר של ה-V-Tec.
הייתי מחפש יד שנייה ולוקח מימון מהבנק או מסוכנות הונדה - שווה לך להכנס אליהם לטרייד-אין אפילו.
אני מכיר אישית בחור שמוכר את הכלי שלו אם תהיה מעוניין אעביר לך את הפרטים שלו.
גם חסרונותיו של הVFR היו ונשארו... זה לא אופנוע קליל במיוחד כמו שנאמר קודם
מציע לך לבדוק אופנועים קטגוריה מעל הGSR, למשל סופר דיוק
הייתי הולך דווקא על איזה נייקד עם וי-טיווין שמושך מהנמוכים כבר ואפשר להתחרע איתו לא במהירויות גבוהות כמו שכבר הציעו כאן את הסופר דיוק...או איזה מונסטר..
מנוע למות עליו..אם את משתעמם מ il4...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
סופר דיוק סובל משוק חלש, תראה כמה יש בלוחות. זה אף פעם לא היה אופנוע רב מכר בארץ
אם כבר בתקציב שהוא הקציב ולא 4 בשורה משעמם , אז אין מנוס מMT 9