עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 53

אשכול: חגיגות 260 ל-VFR הישיש והרהורי כפירה

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    סתם רעיון מונפץ, מה דעתך להקדיש סכום כסף נגיד שישית ממחיר אופנוע חדש
    ולשדרג ולחדש את המכלולים של האופנוע הקיים?

    בולמים חדשים +שיפוץ מזלג, בלמים חדשים, רענון למנוע פוליש ווקס והוצאת מעט
    שמרת על חבר, ויש לך משהו מיוחד....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תעשה נסיעת מבחן ואז תחזור לדבר איתנו. עד אז - ננעל!



  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    סתם רעיון מונפץ, מה דעתך להקדיש סכום כסף נגיד שישית ממחיר אופנוע חדש
    ולשדרג ולחדש את המכלולים של האופנוע הקיים?

    בולמים חדשים +שיפוץ מזלג, בלמים חדשים, רענון למנוע פוליש ווקס והוצאת מעט
    שמרת על חבר, ויש לך משהו מיוחד....
    אם התכוונת לשדרג, לשפץ את הכלי הישן במקרה הטוב יעכב את תחושת המיצוי בכמה חודשים אבל אם זה כלי ישן שהמחירון שלו לא זז במילימטר, שנה נוספת עליו הולכת לחסוך לך שנה של נפילת ערך בכלי חדש אז שיפוץ ב3500 לדוגמה יהיה יותר משתלם מירידת ערך של 6+ בכלי חדש ואולי יתן לך עוד איזה משהו קטן להתמקח עליו

    כל זה בתנאי שתצליח למכור אותו אחרי זה כמובן.

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  4. #19
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    אני אומר קודם כל קח את "אחד שמבין" יחד עם "אחד שיודע" וקרא לי, נשב על בירה ונבין כולנו ביחד מה בעצם אתה מחפש. אה אופס.. כולנו יודעים שאתה רוצה את הgsr הזה! ורק מחפש חיזוקים.. אז תתחדש ידידי היקר!!
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  5. #20
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    מה אתה מחפש צרות? תשאר על הונדה (ליטר כמו שאמרו), או שתעבור לצד השני, לבמוו.

  6. #21
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    בדף הראשי של פולגייז יש פרסומת של עופר-אבניר.
    נרשמתי בערב, חזרו אלי למחרת בבוקר.
    נסיעת מבחן בראשון הקרוב.
    חוזר אליכם עם תובנות.

    או אופנוע חדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    URIEL - שלחתי לך מסר אישי בהודעה פרטית
    חסר לך גילוי נאות.
    קשה לי עם אנשי מכירות שרוצים "לעזור" לי או להיות חברים שלי
    והם לא ממין נקבה(;

  7. #22
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    נסיעת המבחן הוקדמה לאתמול,
    להלן הרשמים בהשוואה לvfr:

    *תנוחת רכיבה זקופה. בvfr רכינה קלה.
    *מנוע 4il -עד 8000 סל"ד תחושה של עצלות ומשם טרפת. המנוע v4 בvfr מתעורר לחיים באזור 6000 סל"ד (לא vtec, דור אחד אחורה) אבל גם לפני כן הוא מרגיש חזק בהשוואה לgsr.
    *מישהו כתב כאן שהgsr בטטה. אז לי הוא הרגיש כמו סופרמוטו קליל ביחס למנו ספנות של הvfr. לא בדקתי אבל אני חושב שזה קשור גם לזווית שונה של המזלג שמקלה על שינויי הכיוון בgsr.
    *רכבתי בעלייה מאשתאול. הgsr לא חדל להחליק את זנבו בעיקולים הצפופים כנראה בגלל האספלט אבל הקטע שזה הרגיש נחמד ונשלט ביחס להחלקות זנב של הvfr.
    *תפעול כללי מאוד נח, מצמד וגיר סבבה לגמרי.

    שורה תחתונה, הגעתי עם ציפיות שהgsr יעיף לי תמוח מה שלא קרה.
    למרות שהvfr במצב כללי נחות משמעותית הוא עושה לי נעים בבלוטות הנכונות.
    אני אוהב שהוא גדול ושמן וקצת מקפל אותי.
    יש לו כח עדיף על הgsr (בתחושה לפחות) ותכלס יש לי גם לא מעט סנטימנטים כלפיו.

    אז זה לא שירדתי לגמרי מהgsr אבל חשבתי אולי בכל זאת ללכת על כיוון של השקעה ושיפוץ הvfr.

    בקיצור אני מבולבל😞

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    עוד קצת אתה מגיע ל300

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    הייתי פוזל לכיוון של Z1000 בגלל ההוזלה של מטרו (איפה ינון?) מסביבות ה100 אלף לכיוון ה80 שוק היד 2 שלהם נפל ואפשר למצוא 2013 בסביבות ה60 .
    או לחלופין, CB1000 שניהם יותר מהנים מהGSR האנמי .

    דרך אגב, איך היו הברקסים? רכבתי על GSR, והברקסים שלו הם כמו ברקסים של אופניים .

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה

    אז זה לא שירדתי לגמרי מהgsr אבל חשבתי אולי בכל זאת ללכת על כיוון של השקעה ושיפוץ הvfr.

    בקיצור אני מבולבלנŸ˜ž
    חבל שאף אחד לא חשב על זה....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    הייתי פוזל לכיוון של Z1000 בגלל ההוזלה של מטרו (איפה ינון?) מסביבות ה100 אלף לכיוון ה80 שוק היד 2 שלהם נפל ואפשר למצוא 2013 בסביבות ה60 .
    או לחלופין, CB1000 שניהם יותר מהנים מהGSR האנמי .

    דרך אגב, איך היו הברקסים? רכבתי על GSR, והברקסים שלו הם כמו ברקסים של אופניים .
    אחשוב על זה.
    הברקסים לא מטורפים אבל בהחלט עושים את העבודה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    חבל שאף אחד לא חשב על זה....
    כמו שקרמר לא מקשיב לכם....

    בינתיים הvfr מתקשר איתי.
    כשהוא שמע שאני שוקל להחליף אותו הוא התחיל לבכות ממשאבת המים.
    החלפת האטמים לא הועילה וכנראה אאלץ להחליף משאבה😢

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    זה נכון שהציעו לך לבדוק את ה- GSR אבל בסופו של דבר ה- VFR היה ונשאר אחד האופנועים הכי ורסטיליים שקיימים. אני מאמין שיהיה לך קשה למצוא כלי שייתן לך כל כך הרבה, אלא אם תבדוק כלים מאותו ז'אנר ולא נייקדים.

    אשתף מנסיוני הדל - ברשותי Cb1000r המשמש אותי יום יום, לחבר טוב יש VFR שנתון 2010 אם אני לא טועה - לאחר רכיבה עליו פשוט אפשר להבין למה אנשים אוהבים את האופנוע הזה, הוא אופנוע מדהים! אז הוא לא חזק כמו נייקד ליטר אבל מי צריך את כל הכוח הזה? הוא משלב מכל העולמות, ההתנהגות הנוחות והביצועים.

    אתה נשמע כמו מישהו שהתחבר לכלי הזה, לכן במקומך הייתי משדרג ל-VFR חדש יותר למרות עלויות האחזקה הגבוהות יותר של ה-V-Tec.
    הייתי מחפש יד שנייה ולוקח מימון מהבנק או מסוכנות הונדה - שווה לך להכנס אליהם לטרייד-אין אפילו.
    אני מכיר אישית בחור שמוכר את הכלי שלו אם תהיה מעוניין אעביר לך את הפרטים שלו.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    גם חסרונותיו של הVFR היו ונשארו... זה לא אופנוע קליל במיוחד כמו שנאמר קודם
    מציע לך לבדוק אופנועים קטגוריה מעל הGSR, למשל סופר דיוק

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    הייתי הולך דווקא על איזה נייקד עם וי-טיווין שמושך מהנמוכים כבר ואפשר להתחרע איתו לא במהירויות גבוהות כמו שכבר הציעו כאן את הסופר דיוק...או איזה מונסטר..
    מנוע למות עליו..אם את משתעמם מ il4...

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    סופר דיוק סובל משוק חלש, תראה כמה יש בלוחות. זה אף פעם לא היה אופנוע רב מכר בארץ
    אם כבר בתקציב שהוא הקציב ולא 4 בשורה משעמם , אז אין מנוס מMT 9

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO