נסיעת המבחן הוקדמה לאתמול,
להלן הרשמים בהשוואה לvfr:

*תנוחת רכיבה זקופה. בvfr רכינה קלה.
*מנוע 4il -עד 8000 סל"ד תחושה של עצלות ומשם טרפת. המנוע v4 בvfr מתעורר לחיים באזור 6000 סל"ד (לא vtec, דור אחד אחורה) אבל גם לפני כן הוא מרגיש חזק בהשוואה לgsr.
*מישהו כתב כאן שהgsr בטטה. אז לי הוא הרגיש כמו סופרמוטו קליל ביחס למנו ספנות של הvfr. לא בדקתי אבל אני חושב שזה קשור גם לזווית שונה של המזלג שמקלה על שינויי הכיוון בgsr.
*רכבתי בעלייה מאשתאול. הgsr לא חדל להחליק את זנבו בעיקולים הצפופים כנראה בגלל האספלט אבל הקטע שזה הרגיש נחמד ונשלט ביחס להחלקות זנב של הvfr.
*תפעול כללי מאוד נח, מצמד וגיר סבבה לגמרי.

שורה תחתונה, הגעתי עם ציפיות שהgsr יעיף לי תמוח מה שלא קרה.
למרות שהvfr במצב כללי נחות משמעותית הוא עושה לי נעים בבלוטות הנכונות.
אני אוהב שהוא גדול ושמן וקצת מקפל אותי.
יש לו כח עדיף על הgsr (בתחושה לפחות) ותכלס יש לי גם לא מעט סנטימנטים כלפיו.

אז זה לא שירדתי לגמרי מהgsr אבל חשבתי אולי בכל זאת ללכת על כיוון של השקעה ושיפוץ הvfr.

בקיצור אני מבולבל😞