אתה מסודר חביבי.
בזמן שחלף הספקתי לראות אחד VFR משומש, עשיתי גם סיבוב קטן, לא התרגשתי.
אחר כך נתקלתי בלוחות בSV1000S. הייתי חייב לבדוק את זה ותכלס דיי נדלקתי (בלי סיבוב הפעם, רק מהלוק והסאונד)
בדיעבד בדקתי וגיליתי שהבעלים מבקש 185% ממחיר מחירון!
אני יודע ומבין שמחירון לאו דווקא משקף משהו. ובכל זאת...
הצעתי לו 120% מהמחירון. הוא אפילו לא טרח להשיב.
ממשיך לנסות להבין מה בא לי תוך עיון ביד-2.
משאבת המים שהזמנתי לVFR שלי הגיעה לארץ
והוחזרה לשולח
מזל שבינתיים יש לי מונסטר 696 בהשאלה.
דווקא אופנוע ממש מדליק![]()
אתה מסודר חביבי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Sv1000s זה אחלה אופנוע, החסרונות שלו הם המתלים והתנוחה האגרסיבית
אתה יכול לנסות לבדוק פייזר ליטר דור שני (06 ומעלה), אני רוכב על אחד כזה דור 1,למתקדם מביניהם יש מתלים ותנוחה טובים יותר והזרקת דלק ובכללי הוא אחלה all round bike
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מה עם CBF1000? החל מ-2010 נראים מעולה.
cb1100 חדש מחכה לך בסוכנות הונדה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ייבדק.
לא לטעמי.
אתה מכיר אותי יותר טוב מזה...
התפתחויות בעלילה:
משאבת המים לVFR שחשבתי שנשלחה חזרה לאמריקה חיכתה לי כל הזמן הזה בסניף הדואר...
הVFR הוחזר היום לכשירות ומוצע למכירה.
המונסטר 696 כל כך הדליק אותי שהכיוון הנוכחי הוא אחיו הבינוני 796, כי חסר לקטן מעט כח.
גם עניין הפייזר ייבדק בקרוב.
ה821 עדיף