תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: הקטנת גלגל שיניים אחורי

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399

    הקטנת גלגל שיניים אחורי

    שלום לכולם,
    אני רוכב חדש, כחודש רישיון על אופנוע, 40 שנה על רכב.
    רכשתי לאחרונה סוזוקי אינזומה GW250F חדש. אופנוע נוח ונוסע נהדר.
    ....אבל, המון כוח ורעש ובקושי נוסע. ראשון בפול טורים 20 קמ"ש, הוליכום קצרים למרות שהמנוע מרגיש גמיש.
    חשבתי להחליף גלגל שיניים אחורי לאחד עם כמה שיניים פחות.
    האם זה אפשרי בכלל? מישהו עושה את זה? חוקי?
    פרוייקט הבא להחליף כידון לקצת יותר גבוה, גם אותן השאלות.
    אשמח לייעוץ ותגובות

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    יש לך מנוע 250 סמ"ק קטן וחלש עם קו אדום ב11000 סל"ד.
    אתה לא יכול לצפות שיתן לך המון כוח בסל"ד נמוך. זה סביר לגמרי, באופנוע כזה, להעביר הילוכים ב6000-8000 סל"ד ברכיבה מנהלתית.

    לא ברור מהתיאור שלך, אתה ב11000 סל"ד הילוך ראשון נמצא על 20 קמ"ש?
    אתה אמור להיות מסוגל להגיע ל50 לפי זה:

    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 28-07-2016 בשעה 16:50.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    תודה על התשובה, לא חשבתי שזה בסדר להגיע עד התחום האדום למשך זמן.
    זה בסדר לחיות באיזור ה9000 סל"ד למשך רכיבה ארוכה?

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא בסדר לחיות על הקו האדום. בגלל זה הוא אדום.
    אני במקומך לומד איפה הכלי גמיש ולרכב בתחום הזה. אותו הסלד.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    תודה על התשובה, לא חשבתי שזה בסדר להגיע עד התחום האדום למשך זמן.
    זה בסדר לחיות באיזור ה9000 סל"ד למשך רכיבה ארוכה?
    אין שום בעיה להיות על 9 סלד לנסיעה אקוכה, כמובן לעקוב אחר חום המנוע, לדאוג למיפ ולשמן. דבריפ בסיסיים בלי קשר לסלד

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    31
    פותח השרשור, אשמח אם תחלוק איתנו חוויות עד כאן עם הכלי. איך הוא בעיר, איך בבינעירוני, איך תנוחת הישיבה, האם אתה מרגיש שחסר כוח, ואיך צריכת הדלק.
    תודה!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    אין שום בעיה להיות על 9 סלד לנסיעה אקוכה, כמובן לעקוב אחר חום המנוע, לדאוג למיפ ולשמן. דבריפ בסיסיים בלי קשר לסלד
    לא מכיר את הGW מספיק
    אבל יש לי WR250X, גם סינגל 250 סמק עם קו אדום ב11400

    ב9 אלף אני ממש לא מרגיש בנוח, ואין מצב שאעשה שם נסיעה ארוכה
    אצלי שיוט של 115 זה בערך 7400.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הgw הוא טווין...

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    טווין שיחיה הרבה אחרי הסינגל של יאמאה..

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    שלום, לשאלתך Step,
    רק לפני כשבוע סיימתי הרצה, נהנה מאוד מהאופנוע, בחרתי אותו בגלל תנוחת הישיבה הזקופה (בעיות גב)
    בעיר הוא נהדר, לדעתי יותר מדי כח על רייק, בגלל זה רציתי לשנות את היחס בגלגלי שיניים, אגב במוסך שעשיתי טיפול 1000 אמרו שאין בעיה להחליף את הגלגל במנוע ל15 שיניים.
    צריכת דלק בערך 30 קמ לליטר. ו110 צריך למשוך ל8500.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    טווין שיחיה הרבה אחרי הסינגל של יאמאה..
    הסינגל ימאהה שלי על 130 ועדיין מפמפם כאילו עכשיו הוא סיים תיכון ( מאוד מהר, ואני פשוט לא יודע מספיק בשביל לדעת שאחרת היה טוב יותר)

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    130 אלף קילומטר.
    בקמשים הוא לא נוח אחרי ה140 פלוס עשרים.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אם אתה מרגיש שיחסי ההעברה איטיים לך מדי תחליף גג"ש קדמי לשן אחת יותר ותנסה, למה לא? זה ניסוי זול ומקסימום אם לא תאהב תחזיר למקורי.
    אין שום דבר רע בלהתאים את האופנוע לדרישות שלך, וזה נכון לכל אופנוע.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 12:15
  2. אין לאופנוע כוח להמשיך , גלגל שיניים?
    על ידי CBR_Rider בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 01:26
  3. גלגל שיניים מהמנוע - התאמה לבאגי
    על ידי barmegidish123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 08:24
  4. גלגל שיניים קדמי wr250r
    על ידי WR250R בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 04-08-2015, 17:17
  5. הזמנת גלגל שיניים ושרשרת לcrf250l
    על ידי ron23y בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-06-2015, 18:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO