הבוכנות לא יזוזו אם אין מספיק לחץ עליהן , ייתכן כמובן שהן תקועות אבל אם הכל עבד כמו שצריך לפני (ובמידה שלא עבר הרבה זמן) אזי הסבירות לכך נמוכה.
יש לנקז אוויר גם מהפטמה וגם לוודא שיוצאות בועות מהצילינדר הראשי (כלומר במיכל המילוי).
נסה לפתוח את המכסה, לתת רבע-חצי לחיצות (אני נותן מלא לחיצות מהירות קצרות) ולנער את הצנרת , זה עוזר לשחרר בועות אוויר שנמצאות בחלק העליון של הצנרת. תראה אם יש שינוי ברגש ואם יוצאות בועות.
למיטב ידיעתי את הניקוז יש לבצע ע"י פימפום , לחיצה ממושכת , פתיחת בורג הניקוז , סגירה , שיחרור הידית וחוזר חלילה עד שלא יוצאות בועות ומורגש לחץ נגדי בידית (שמתבטא בנעילת גלגל קדמית ללא אפשרות תזוזה ידנית ובהילוך ראשון).
רצוי לחבר צינור שקוף לפטמת הניקוז לאיבחון ויזואלי יותר טוב וכמובן למניעת מגע של נוזל הבלמים עם חלקי האופנוע\בגדים
אחד השימנים למאסטר צילינדר תקול זה אי יצירת לחץ בקאליפר ויש מצב שתראה סימנים של נוזל בלמים יוצאים מבית המשאבה (היכן שידית הבלם נוגעת בחלק החיצוני של המשאבה).
אם כבר יש לך קיט , ממליץ להחליף בכל מקרה ולסגור פינה (;


ציטוט ההודעה בתגובה