איזה שמן אתה שם?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
שלום לזקני הפורום.
את המשמנת העברתי מהSV שלי לMT07. על הדרך החלפתי לצינורית חדשה. אני ממלא לפי ההוראות, עושה פריימינג (משמע ממלא את צינורית ההזנה), מניע ומכוון לקצב של טיפה לדקה. לאחר נסיעה ומספר שעות עמידה במקום, חצי מהצינורית ריקה (מהאמצע ומטה) ושלולית מתחת לאינג'קטור.
קרה לי מספר פעמים, יש למישהו נסיון עם זה.
תודה לעונים.
איזה שמן אתה שם?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
השמן המקורי שלהם די רגיש להבדלי טמפרטורה, תכוון לטיפה כל 3-4 דקות.
או תנסה לשים שמן גיר סמיך יותר
כמובן לבדוק שכל החיבורים אטומים לכניסת אויר מבחוץ
תודה לעונים.
אני משתמש בשמן למסור שרשרת דביק וסמיך, שעשה עבודה מצויינת על הSV מס' שנים.
יש לציין שהחלפתי צינורית הזנה במעבר בין האופנועים וגם המזרק הדו ראשי חדש.
קראתי בפורום של scottoiiler על התופעה ונכתב שם לא למקם את האינג'קטור בזוית חדה מידי אחרת הגרביטציה תעשה את שלה, ניסיתי ולא עזר, התופעה חזרה על עצמה.
הצינורית מתרוקנת כאשר האופנוע עומד במקום מס' שעות.
נסה שמן גיר atf
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor