ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
א. טענת שאין במידה, עכשיו אתה טוען שלא מתאימים לאופנוע הספציפי. תחליט.
ב. הCT לא מופיעים באתר פירלי כשמחפשים צמיגים לפי דגם אופנוע. חפש CBR250 באותה הצורה ותקבל את אותם הצמיגים - דיאבלו רוסו וספורט דימון. אין זכר לאנג'ל. גם לCBR הם לא מתאימים?
ג. נחש איזה אופנוע מככב בפרסומת לצמיגים האלו?
https://www.youtube.com/watch?v=VTh1WbDFSOE
ד. קוד העומס של הצמיג האחורי בנינג'ה הוא 66S. שוב - זהה לשלי.

אני יכול להמשיך, כולל לצרף חוו"ד מפורומים בחו"ל על אנשים שרוכבים עם הצמיגים האלו על נינג'ה 300, או שנסיים את הויכוח הדבילי.
בפורסומת יש הרבה שטויות, בפועל



שני אלה מתאימים והם קוד 66h



זה האנגל סיטי
קוד 66s

ההבדלים כאלה:
אנגל סיטי בנוי למהירויות נמוכות יותר והוא עד 180 קמש וזה קוד s

הצמיגים המתאימים ששמתי הם מתאימים עד 210 קמש והם קוד h

עכשיו כמובן שכולנו רוכבים רק לפי החוק והכל טוב, בפועל אם הבחור ילך למסלול ויתן בגז כניראה שהוא לא יהיה איתנו לספר לנו על איך היה.

זה שבפרסומת שמתו צמיג לא מתאים ועשו סיבוב ראווה סטייל
נינגה 300 לא אומר שזה הצמיג שאכן מתאים לנינגה 300

והיצרן מגדיר מראש בגדול בכל מקום שהצמיג לא מתאים למעל 250 סמק. לקחת סיכון בנושא כזה של צמיגים זה פותח שרשור יכול לעשות, אתה לא יכול להמליץ לו על צמיג לא מתאים ולהתעקש שזה בסדר.

אתה יכול לנסח את עצמך בצורה של , "אומנם הצמיג לא מתאים אבל אם אתה מחפש לרכב רק בכביש במהירויות נמוכות בלבד אז אתה יכול לסים אנגל סיטי "


ועכשיו אחרי הכאב ראש הצמיגים שמתאים ויש לו לדגם שלו זה רוסו 2 שמעולה על חם.

יש פילוט סטריט ראדיאל שמעולה כצמיג כולבויניק.

פילוט סטריט רגיל לא מתאים בגלל בעיות של קוד מהירות כמו במקרה שהסברתי מעל זה.




Sent from mTalk using windows 10 mobile