את זה קראת? לא מניע - מה עושים?
אתה כותב בלי סימני פיסוק!
הפעם אני לא נועל, יש לך הזדמנות פז לבדוק הכל,
לספר מה עשית וכמובן להשתדל לכתוב עם סימני פיסוק...
(ובלי שגיאות)
קודם כל אני חדש פה אז סליחה אם אני עובר על החוקים
אז קניתי לפני שבועיים מאופנוע מטלון XEVO 125 סמק
האופנוע בהתחלה לא עשה בעיות אחרי שבוע האופנוע לא הניעה בכלל אחרי אחרי שמכונאי בדק את האופנוע האופנוע הניעה
שאלתי אותו מה זה הוא אמר לי שאני צריך להחליף פלאג
נסעתי למוסך החלפתי פלאג כי הייתי חייב אחרי כמה ימים עוד פעם האופנוע לא מניעה יש ניצוץ והמשבת דלק כן עובדת
מה יכול להיות הבעיה
הניצוץ בצבע כחול
נשבר לי כבר
ויש צינור על החלק העיליון של המנוע שיוצא ונכנס בקלות מכונאי אמר שזה צינור ווקום משהו כזה וזה נורמלי
תודה לעוזרים
את זה קראת? לא מניע - מה עושים?
אתה כותב בלי סימני פיסוק!
הפעם אני לא נועל, יש לך הזדמנות פז לבדוק הכל,
לספר מה עשית וכמובן להשתדל לכתוב עם סימני פיסוק...
(ובלי שגיאות)
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 25-08-2016 בשעה 00:25.
מצטער אני פשוט עצבני.
אז כך בדקתי שיש ניצוץ, בדקתי עם יש זרימת דלק +יש ריח של דלק, חזקתי טיפה את הפלאג,שחקתי עם החוט הצתה, ובדקתי שיש דלק.
וכלום לא עזר.
מה עוד אני יכול לנסות לעשות לפני שאני מכניס אותו למוסך????
להחליף פלאג שוב ולבדוק מה המצב של הפלאג שאתה מחליף. יכול להיות שאתה מציף את המנוע (הפלאג כנראה יהיה רטוב ממש מדלק), כך הוא לא יניע. כמה זמן אתה נותן לו לעמוד לפני שאתה מנסה להניע שוב? ניסית לתת לו שעה-שעתיים?
יכולות להיות כמה סיבות - תזמון לא נכון של המנוע או של ההצתה,זה בהנחה והפלאג רטוב מדלק.
מפחת דחיסה שנשאר פתוח והמנוע מתקשה להניע בגלל זה,סימן - כשהמנוע חם,הולך יותר בקלות.
קרבורטור מציף.
תתחיל מבדיקה של הקויל (תבדוק גם את החוט הצתה וגם את הכובע,עם רב מודד לא בעין - בספר מכונאים יש הסבר למיטב זכרוני).
להבא,כשקונים קטנוע מסוכנות רמאויות לוקחים לבדיקה במוסך שהוא מטעמך,ולפני כדאי לוודא שאין ניגוד עיניינים עם הסוכנות,לסוכן שמוכר לך את הכלי לא באמת יש שמץ לגבי המצב שלו,למרות שהכלי מתואר כמעולה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 25-08-2016 בשעה 07:56.
תודה לעונים
הפלאג לא רטוב ונתתי לאופנוע לעמוד יום שלם וכלום
סליחה על ההקפצה יש זרימת דלק למנוע
אבל הפלאג נישאר יבש
כשהפלאג יבש זה אומר שאין זרימת דלק למנוע ואני אומר לך שוב,תבדוק את השלמות של הצינור דלק שמתחבר לקרבורטור.
זה שאתה מריח דלק אומר שהוא נשפך החוצה במקום להיכנס אליו.
לחליפין יכול להיות שהקרבורטור סתום וצריך ניקוי.