זהו שלא ניתן.
נכון לרגעים אלו אני ארגיש בטוח יותר עם סוזוקי לצורך העניין שלא נתקלתי אצלם במבצעי כסח דוגמת ימאהה וקאוואסקי ( ייתכן שהיו ואני לא יודע).
לגבי הכלים הבאים שלי זה יהיה לפי הפורמט של אופנוע בן כ3 שנים כמובן לחכות בסבלנות לכלי מיד ראשונה ומיעוט קילומטרים ( העדפה מאדם מבוגר - אני מאמין שהוא יהיה מתון יותר לעומת צעירים אבל לא מחייב).
וכמובן פשרות מאחר ולא יהיה לי את הלוקסוס לבחור את הכלי בצבע שארצה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תראה ירידת ערך זה דבר בלתי נמנע ברוב המקרים.
אני מניח שבגדול כלי מטופל ושמור ימכר במחיר גבוה מכלי זהה שהוזנח.
כך גם נושא הקילומטרים.
כלי עם פחות קילומטרים ימכר ביותר קלות.
תכלס זה לא מדע מדוייק ואין ערבות.
אגב יש גם עניין של סחירות.
יש אופנועים שיעופו מלוח המודעות אחרי שבוע ללא קשר למצבם ויש כאלו שיהיו סופר שמורים אבל ימתינו לקונה במשך חודשים.
בגדול רוב האופנועים שלי נרכשו בפורמט הנ"ל יד, קילומטרג' והקפדה על הסטוריה של הכלי.
וברוב המקרים מכרתי אותם במחיר הוגן ( גם שילמתי לא פעם מעל המחירון לכלי שמור).
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מעניין -בכמה אחוז אתה מעריך ניצלתה את הCB500F ?