עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: כמה ניסיון צריך בשביל לעלות לאופנוע כבד/חזק יותר?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126

    כמה ניסיון צריך בשביל לעלות לאופנוע כבד/חזק יותר?

    השאלה מופנית למנוסים מביניכם:
    יש לי את הCB500F שלושה חודשים בערך, אני לומד עליו המון, אבל כבר פוזל לאופנועים עם יותר כוח (כמו הMT 09)
    רציתי להתייעץ איתכם איך יודעים מתי הזמן לעבור הלאה (כרגע יש לי רשיון A1 ואני מתחיל ללמוד בהתחלת השבוע לרשיון A)

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זו שאלה שהתשובה עליה אינדיווידואלית.
    לתפיסתי אם אתה רוכב חדש הרגע הכי מסוכן בשבילך הוא הרגע בו אתה מקבל ביטחון.
    תוציא את הרשיון תמשיך להשתפשף עוד קצת עם הכלי שיש לך סך הכל הוא כלי די חזק.
    הייתי ממליץ על קורס לרכיבה מתקדמת

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    זו שאלה שהתשובה עליה אינדיווידואלית.
    לתפיסתי אם אתה רוכב חדש הרגע הכי מסוכן בשבילך הוא הרגע בו אתה מקבל ביטחון.
    תוציא את הרשיון תמשיך להשתפשף עוד קצת עם הכלי שיש לך סך הכל הוא כלי די חזק.
    הייתי ממליץ על קורס לרכיבה מתקדמת
    אני יודע שהתשובה היא אינדיווידואלית, אבל אני מנסה למצוא מדד חיצוני מכיוון שאני יודע שאני סובייקטיבי
    לגביי הביטחון, יש לי אבל ממש לא ברמה שיכולה לסכן אותי (לא יותר מדי)
    עשיתי את PRO 1 של פרוריידינג ואני יעשה את PRO 2

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הכל בגדול זה תקשורת מוח ויד ימין, תעשה עם עצמך חושבין, אם אתה מוצא עצמך בהרבה כמעטים ומגיע למצבים של נכנסתה מהר מידי לפניה או שאתה מוצא עצמך נותן גז ואז נמצא בכמעטים שמחייב בלימות, אז קודם תתרגל את הכוח הקיים.
    אם אתה לא מגיע למצבים כאלה ואתה יודע לרסן עצמך מתי לא לפתוח גז ומתי כן אז זה לא משנה כמה סוסים יש לך באורווה אם אתה יודע מה אתה עושה איתם.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא חושב שאפשר לעשות חתך לזה.
    זה עניין של בשלות נפשית - ראה תגובה של סטארלוק וכמובן יכולת ונסיון.
    לצורך העניין אני אי שם ב91 אחרי פחות משנה עם TS50W עליתי על R750 ונשארתי לספר לך על כך.
    אם תשאל אותי היום אם אני בשל לעלות על R1 או כלי קיצון דומה אני בספק אם כן.

    בכל מקרה אם אתה רוכב בעל אופי ספורטיבי ומחפש RRRR לסוגיהם תיקח את הזמן ותגדל בהדרגה זאת דעתי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הכל בגדול זה תקשורת מוח ויד ימין, תעשה עם עצמך חושבין, אם אתה מוצא עצמך בהרבה כמעטים ומגיע למצבים של נכנסתה מהר מידי לפניה או שאתה מוצא עצמך נותן גז ואז נמצא בכמעטים שמחייב בלימות, אז קודם תתרגל את הכוח הקיים.אם אתה לא מגיע למצבים כאלה ואתה יודע לרסן עצמך מתי לא לפתוח גז ומתי כן אז זה לא משנה כמה סוסים יש לך באורווה אם אתה יודע מה אתה עושה איתם.Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אני מתאים יותר לתיאור השני שלך, אני דיי מרוסן.
    קיבלתי את מה שאמרת

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אם אתה מרוסן, תתחדש

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    אין תשובה אחת לשאלה הזאת.
    אני כבר 3 שנים עם 250, ועדיין לא חושב שמיציתי אותו
    פאק איט, אני לא חושב שהגעתי ל50% ממה שהאופנוע יכול לתת.

    אולי אני סתם רוכב בינוני מינוס
    אולי אני סתם בחור עם שאיפות גדולות מידי

    אבל זה מאוד אישי ותלוי בך.
    אני מעדיף להיות מעט יותר זמן עם אופנוע חלש, מאשר לרכב מוקדם מידי על אופנוע חזק.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם אתה מרוסן, תתחדש

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    צריך את ברכת מנהל הבנק (: (תודה)

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אני שנה על קטנוע 400 בכלל ומרגיש מוכן לעלות לויסטרום 650.
    למרות שאני חושב ש 09 כלי קצת יותר זריז ומצריך יותר ריסון.
    אבל שוב, אתה מכיר את עצמך הכי טוב

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    אני שנה על קטנוע 400 בכלל ומרגיש מוכן לעלות לויסטרום 650.
    למרות שאני חושב ש 09 כלי קצת יותר זריז ומצריך יותר ריסון.
    אבל שוב, אתה מכיר את עצמך הכי טוב

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    אני מכיר את עצמי טוב, מהבחינה האת אני רגוע (אני שקול ומרוסן)
    הפוסט נכתב מכיוון שלא רכבתי על כלי יותר חזק מ500 ואני לא יודע למה לצפות מבחינת כוח של הכלי מול יכולת השליטה הנדרשת

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    מהחמשמאות החלבי של הונדה הייתי עובר לטווין 650 או 600 4 בשורה מתון.
    מהאלה שהיו מייצרים ביפן.
    xj/sv/hornet
    נערך לאחרונה על ידי אברי; 25-08-2016 בשעה 19:15.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    מהחמשמאות החלבי של הונדה הייתי עובר לטווין 650 או 600 4 בשורה מתון.
    מהאלה שהיו מייצרים ביפן.
    xj/sv/hornet
    הייתי שמח להשאר במשפחת הונדה אבל לא מצאתי דגם שאני חושב שמתאים לי.
    את הדגמים שציינת אני לא מכיר, אני אריץ עליהם חיפוש

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אחרי נסיון של פחות מחצי שנה על 250 עליתי על הארלי ספורטסטר, אופנוע בנפח 900 סמ"ק עם מומנט מטורף ביחס למה שהייתי רגיל.
    האם הרגתי את עצמי? לא, אבל בהחלט הרגשתי לא מוכן ובכלל לא בטוח על הכלי הכבד הזה, שבכל פניה הרגשתי שדי לעזוב טיפה גז והוא נופל לי.
    כרגע אני עם ה-GS500. בקושי ממצה חצי ממה שהאופנוע הזה מסוגל, ולמרות שהייתי רוצה קרוזר כבד אני יודע שכרגע ה-500 זו הבחירה החכמה, לפחות לשנה-שנתיים הקרובות ואפילו עד סוף התואר.

    הפואנטה - כל אחד ושלו. לדעתי צריך באמת למצות את האופנוע הנוכחי שלך לפני שתתקדם. אתה רק 3 חודשים איתו, תשתפשף, תבין מי אתה כרוכב - האם אתה טכני, רגוע, הרפתקאן שאוהב לצבור ק"מ או חיית שטח - ואחרי שתמצא את עצמך ותדע מי אתה אז תוכל לעשות רכישה חכמה יותר בעתיד ולהתאים לעצמך אופנוע שיעלה על הדרישות שלך

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אחרי נסיון של פחות מחצי שנה על 250 עליתי על הארלי ספורטסטר, אופנוע בנפח 900 סמ"ק עם מומנט מטורף ביחס למה שהייתי רגיל.
    האם הרגתי את עצמי? לא, אבל בהחלט הרגשתי לא מוכן ובכלל לא בטוח על הכלי הכבד הזה, שבכל פניה הרגשתי שדי לעזוב טיפה גז והוא נופל לי.
    כרגע אני עם ה-GS500. בקושי ממצה חצי ממה שהאופנוע הזה מסוגל, ולמרות שהייתי רוצה קרוזר כבד אני יודע שכרגע ה-500 זו הבחירה החכמה, לפחות לשנה-שנתיים הקרובות ואפילו עד סוף התואר.

    הפואנטה - כל אחד ושלו. לדעתי צריך באמת למצות את האופנוע הנוכחי שלך לפני שתתקדם. אתה רק 3 חודשים איתו, תשתפשף, תבין מי אתה כרוכב - האם אתה טכני, רגוע, הרפתקאן שאוהב לצבור ק"מ או חיית שטח - ואחרי שתמצא את עצמך ותדע מי אתה אז תוכל לעשות רכישה חכמה יותר בעתיד ולהתאים לעצמך אופנוע שיעלה על הדרישות שלך
    זה מה שאני קול לעשות במקביל להוצאת רשיון A

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-06-2016, 15:54
  2. תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-05-2016, 20:25
  3. צריך מוסך בשביל לבדוק קטנוע?
    על ידי danista121 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-11-2015, 15:51
  4. צריך מוסך בשביל לבדוק קטנוע?
    על ידי danista121 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 22:39
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 20:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO