זו שאלה שהתשובה עליה אינדיווידואלית.
לתפיסתי אם אתה רוכב חדש הרגע הכי מסוכן בשבילך הוא הרגע בו אתה מקבל ביטחון.
תוציא את הרשיון תמשיך להשתפשף עוד קצת עם הכלי שיש לך סך הכל הוא כלי די חזק.
הייתי ממליץ על קורס לרכיבה מתקדמת
השאלה מופנית למנוסים מביניכם:
יש לי את הCB500F שלושה חודשים בערך, אני לומד עליו המון, אבל כבר פוזל לאופנועים עם יותר כוח (כמו הMT 09)
רציתי להתייעץ איתכם איך יודעים מתי הזמן לעבור הלאה (כרגע יש לי רשיון A1 ואני מתחיל ללמוד בהתחלת השבוע לרשיון A)
זו שאלה שהתשובה עליה אינדיווידואלית.
לתפיסתי אם אתה רוכב חדש הרגע הכי מסוכן בשבילך הוא הרגע בו אתה מקבל ביטחון.
תוציא את הרשיון תמשיך להשתפשף עוד קצת עם הכלי שיש לך סך הכל הוא כלי די חזק.
הייתי ממליץ על קורס לרכיבה מתקדמת
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הכל בגדול זה תקשורת מוח ויד ימין, תעשה עם עצמך חושבין, אם אתה מוצא עצמך בהרבה כמעטים ומגיע למצבים של נכנסתה מהר מידי לפניה או שאתה מוצא עצמך נותן גז ואז נמצא בכמעטים שמחייב בלימות, אז קודם תתרגל את הכוח הקיים.
אם אתה לא מגיע למצבים כאלה ואתה יודע לרסן עצמך מתי לא לפתוח גז ומתי כן אז זה לא משנה כמה סוסים יש לך באורווה אם אתה יודע מה אתה עושה איתם.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני לא חושב שאפשר לעשות חתך לזה.
זה עניין של בשלות נפשית - ראה תגובה של סטארלוק וכמובן יכולת ונסיון.
לצורך העניין אני אי שם ב91 אחרי פחות משנה עם TS50W עליתי על R750 ונשארתי לספר לך על כך.
אם תשאל אותי היום אם אני בשל לעלות על R1 או כלי קיצון דומה אני בספק אם כן.
בכל מקרה אם אתה רוכב בעל אופי ספורטיבי ומחפש RRRR לסוגיהם תיקח את הזמן ותגדל בהדרגה זאת דעתי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם אתה מרוסן, תתחדש
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אין תשובה אחת לשאלה הזאת.
אני כבר 3 שנים עם 250, ועדיין לא חושב שמיציתי אותו
פאק איט, אני לא חושב שהגעתי ל50% ממה שהאופנוע יכול לתת.
אולי אני סתם רוכב בינוני מינוס
אולי אני סתם בחור עם שאיפות גדולות מידי
אבל זה מאוד אישי ותלוי בך.
אני מעדיף להיות מעט יותר זמן עם אופנוע חלש, מאשר לרכב מוקדם מידי על אופנוע חזק.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אני שנה על קטנוע 400 בכלל ומרגיש מוכן לעלות לויסטרום 650.
למרות שאני חושב ש 09 כלי קצת יותר זריז ומצריך יותר ריסון.
אבל שוב, אתה מכיר את עצמך הכי טוב
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מהחמשמאות החלבי של הונדה הייתי עובר לטווין 650 או 600 4 בשורה מתון.
מהאלה שהיו מייצרים ביפן.
xj/sv/hornet
נערך לאחרונה על ידי אברי; 25-08-2016 בשעה 19:15.
אחרי נסיון של פחות מחצי שנה על 250 עליתי על הארלי ספורטסטר, אופנוע בנפח 900 סמ"ק עם מומנט מטורף ביחס למה שהייתי רגיל.
האם הרגתי את עצמי? לא, אבל בהחלט הרגשתי לא מוכן ובכלל לא בטוח על הכלי הכבד הזה, שבכל פניה הרגשתי שדי לעזוב טיפה גז והוא נופל לי.
כרגע אני עם ה-GS500. בקושי ממצה חצי ממה שהאופנוע הזה מסוגל, ולמרות שהייתי רוצה קרוזר כבד אני יודע שכרגע ה-500 זו הבחירה החכמה, לפחות לשנה-שנתיים הקרובות ואפילו עד סוף התואר.
הפואנטה - כל אחד ושלו. לדעתי צריך באמת למצות את האופנוע הנוכחי שלך לפני שתתקדם. אתה רק 3 חודשים איתו, תשתפשף, תבין מי אתה כרוכב - האם אתה טכני, רגוע, הרפתקאן שאוהב לצבור ק"מ או חיית שטח - ואחרי שתמצא את עצמך ותדע מי אתה אז תוכל לעשות רכישה חכמה יותר בעתיד ולהתאים לעצמך אופנוע שיעלה על הדרישות שלך