דוקאטי חוזרת לייצר מונסטר מקורר אוויר שיהיה דגם הבסיסי הזול לסדרה, וזאת בשל גדילתו של המונסטר 821 ל-939; החשיפה במילאנו.
http://fullgaz.co.il/?p=112892
![]()
דוקאטי חוזרת לייצר מונסטר מקורר אוויר שיהיה דגם הבסיסי הזול לסדרה, וזאת בשל גדילתו של המונסטר 821 ל-939; החשיפה במילאנו.
http://fullgaz.co.il/?p=112892
![]()
חוץ מהמחיר יש לא מעט רוכבים שמחפשים את "הנשמה" של מקוררי האוויר, בזמנו באירופה שביואל עברו למנועי ההיליקון מקוררי המים מחירון מקוררי האוויר עלה והם הפכו למבוקשים עד היום.
תקופת הרטרו של השנים האחרונות מלמדת שהרוכבים מחפשים את החיספוס והפשטות של פעם וחוץ מזה מנוע קירור האוויר מתאים הרבה יותר למונסטר מבחינה ויזואלית.
מה יותר כבד?
כמה משנה למקוררי אוויר אם בחוץ 10 מעלות או 30 מעלות?
על אילו בעיות חשמל ואזיקונים כבודו מדבר?
בחמישים אלף ק"מ האחרונים שרכבתי על דוקאטי (אני עם הדוקאטי השני שלי) הוחלף מתנע במסגרת אחריות וללא שום תקלה נוספת.
בכל מקרה לומר הארלי ודוקאטי באותה נשימה זה כמו להגיד ג.יפית ואסתי גינזבורג באותה נשימה.
לגבי "הנשמה" של מקוררי האוויר, יש משהו בחספוס הגס ובמינימליזם הזה (הדוקאטי הקודם שלי היה מקורר אוויר)
אבל זה קצת מזכיר את הדיונים האינסופיים שהיו על קרבורטור VS הזרקה.
לגבי טרנד הרטרו, דווקא הרבה אנשים מעדיפים כלים מודרניים, על כל מה שמשתמע מזה, רק שזה "ייראה רטרו".
חוץ מהדיאר 650 שהוציאו מהבוידעם בדיוק כמו אז רק ייצור עכשיו, כל אופנועי הרטרו סטייל הם עדכניים עם מערכות הזרקה ממוחשבות ובקרות אלק', רק בקופסה מאגניבה "כמו של פעם". שזה אכן מגניב ואני אוהב גם. לדוגמה הייתי מעדיף את הXSR900 מאשר את הMT09..
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
בהמשך למה שכתב דרזדנר...
מקורר אוויר, קרבורטור (כפול אם מתעקשים...), עם הרבה אופי, ככה אלוהים ברא את האופנועים.
שימו לב עד כמה גדל הייבוא של אופנועי אספנות בשנים האחרונות.
זאת בהמשך ישיר להשוואתי על אופנועי רטרו.
הרוכבים חוזרים לשורשים, כשהאופנוע היה עשוי מברזל והרוכבים מפלדה (או לפחות ידעו להחליף שמן בעצמם).