האם בעמידה והמתנה לירוק בהילוך ראשון ןקלאץ לחוץ מזיקה לקלאץ
ועדיף לעמוד ב ניוטרל ללא קלאץ לחוץ ?
האם בעמידה והמתנה לירוק בהילוך ראשון ןקלאץ לחוץ מזיקה לקלאץ
ועדיף לעמוד ב ניוטרל ללא קלאץ לחוץ ?
יותר בטוח הילוך ראשון.
תודה לכל המגיבים . שאלתי מתייחסת לצד הטכני : האם לחיצה ממושכת
מזיקה לקלאץ ?
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 10-10-2016 בשעה 17:48.
אם אתה עומד ברמזור אדום ואין מאחוריך מכוניות, כלומר יש סכנה שמישהו לא יעצור ויפגע בך ותעוף לצומת, עדיף להיות בהילוך ומוכן לברוח.
כל הזמן להסתכל במראות לראות מי הולך לבדוק את הפגוש שלו עליך.
אם השאלה היא טכנית, למה פרסמת ברכיבה מתקדמת?
לדעתי אתם לא צודקים, אלא אם הרמזור קצר ומייד יוצאים לדרך.
מודעות למה שקורה מאחור היא נכונה, אם ראיתם שמישהו מתקרב...
יש מצב שיש לכם זמן להכניס לראשון ולזוז מדרכו.
אבל להחזיק את המצמד לחוץ כל הזמן, מעבר לעייפות היד והדריכות שלא לעזוב בטעות...
אם מישהו יכנס בכם מאחור, גם אם סתם יתן מכה קלה, יכולים להגרם שני דברים,
עצם השילוב בהילוך נמוך עלול לגרום (בעת מכה פתאומית) לעזיבת ידית המצמד,
1. ההתנגדות של הילוך נמוך תגרום למכה קשה יותר ולנזק גדול יותר לאופנוע.
2. אותה התנגדות יכולה לגרום גם לשבירת הילוך או גג"ש בתוך הגיר עצמו.
השאלה אינה טכנית ואינה עוסקת בבעיה מכאנית ופתרונה.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 10-10-2016 בשעה 15:42.
אם הקלאץ' לא משוך עד הסוף (נגיד בכל לא מתוח נכון) תהינה לכך השלכות.
הקלאץ' מפריד בין הגיר למנוע.במידה והקלאץ' תקין. ברגע שאתה לוחץ על ידית הקלאטץ אין חיכוך בין הדסקיות. אומר אין נזק.
הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה הקפיצים שבהקלאץ' אבל הם בנויים בדיוק לעבודה הזאת אבל יש להם אורך חיים מסויים. אז כן יש קצת נזק אני מניח.
אני אישית מוצא את עצמי מגיע לרמזור כבר בהילוך ונשאר על קלאטץ רק כדי לא לחטןף את "המכה" של כניסה להילוך ראשון.
אופנוען מאומן מלמדים שאם מגיעים ראשונים לצומת, לעמוד כמה שיותר בצד כדי שלא יעיפו אתכם לקיבינימט.
לא מסכים.
תמיד צריך להיות במרכז הנתיב