אז אחרי שהחלפנו קלאץ
והחלפנו ידית קלאץ
והחלפנו שמן ופילטר שמן
עכשיו גם נחליף פילטר אוויר!
אם זה עזר לכם, מוזמנים להירשם לערוץ כמנויים.
אם יש לכם הערות או הארות, אשמח לשמוע, או פה או בתגובות הסירטון עצמו.
ואם סתם בא לכם לדבר
03-555-2626
קו פתוח 24/7
(לא באמת, זה אברבנל, לא יודע למה הם משתמשים במספר שלי....רמז?)
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
השרשורים הטכניים שלך צריכים להיות בנעוץ..
כל טכני כזה תוסיף לשם..
אחלה סרטונים !
כל הכבוד על ההתמדה וההשקעה בסרטונים!
כמה הערות ברשותך -
- שמן גיר לא זהה לשמן ייעודי. שמן ייעודי הרבה יותר דביק ויתפוס יותר לכלוך. ייתכן ששמן גיר מספיק, בטח לאופנוע שנוסע בעיקר בכביש, אבל חשוב להדגיש שהם לא זהים.
- הפילטר הישן שלך נראה מטונף גם מבפנים וגם מבחוץ ולטעמי היה צריך להיות מוחלף (או מנוקה) כבר מזמן
- בפילטר אוויר אין בעיה להשתמש בחילופי איכותי, בפילטר שמן הייתי פחות שש להשתמש בחילופי בעיקר שלרוב ההפרש במחיר הוא זניח
והכי חשוב, לטעמי אתה לא נזהר מספיק מפני כניסת לכלוך למנוע בזמן ההחלפה.
כשאני מחליף פילטר אני משמן את הפילטר החדש מראש במקום נקי, ואז שאני מגיע להחלפה עצמה הזמן בו אין פילטר הוא מינימלי - מוציאים את הישן ומכניסים את החדש.
אצלך יש זמן ארוך שבו אין פילטר מה שמגדיל את הסיכוי שמשהו יפול פנימה.
גם זה שאתה מניח את החלק הפנימי של הפילטר החדש על הפילטר הישן והמג'ויף קצת חורה לי. אם אתה חייב להניח את הפילטר החדש, תדאג שרק החלק החיצוני שלו ייגע באזורים לא סטריליים. כל לכלוך שהכנסת לחלק הפנימי שלו לא יסונן ויישאב ישר למנוע.
תודה רבה, מחכה לעוד סרטונים.
תיבת אוויר של אופנוע שטח תמיד נראית כמו סופת חול. לדעתי תמיד יש סיכוי שאבק וגרגירי חול שיושבים בתיבה וסביבתה יפלו פנימה בגלל רוח / מכה קלה לאופנוע וכו'.
למעשה, יש הטוענים שהסיכוי להכניס לכלוך בזמן החלפת פילטר לרוב גדול מהסיכוי שלכלוך יחדור דרך הפילטר עצמו, ולכן כדאי להחליף פילטר לעיתים רחוקות כשהוא יחסית מלוכלך, ולא כל רכיבה - שתיים כמו שהרבה רוכבי שטח עושים.
לא הבנתי את המשפט לגבי הקופסה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 29-08-2016 בשעה 16:39.
אתה חובש קסדה כשאתה עובד?!
מקווה שאף פעם!
אני לא ממהר לפתוח מנוע, אבל אני לא אחכה שישבר.
לא בא לי תחזוקת שבר. מעדיף מנע.
המון המון תודה!
מנסה לחשוב איזה דברים אני עוד יכול לצלם.
תודה רבה על ההערות.
לגבי העובדה ששמן גיר לא זהה לשמן ייעודי, נכון.
לא זהה, אבל עקרונית הוא מתאים. בעיקר לצרכים שלי.
לגבי הפילטר הישן, זה רק נראה ככה.
פשוט הפילטר המקורי של ימאהה, הספוג עצמו הוא שחור, אז קשה לראות.
בלי קשר, מאז הסירטון החלפתי אותו....ואז החלפתי עוד פעם.
(לא מדבר על ניקוי, מדבר על החלפה)
לגבי פילטר שמן, HiFlo במקרה הספציפי שלי הוא הOEM, אז אין לי דאגה כלל.
ולבסוף, לגבי הזמן החלפה, אתה צודק לחלוטין.
בסופו של דבר, אף אחד לא מושלם
ומאז שהסירטון הזה יצא, גם אני למדתי והשתפרתי.
מאז למדתי עוד כמה טריקים וטיפים, ואולי אני אוציא סירטון חדש שכולל את כל ההערות.
בטיחות בעבודה!!!!
סתם
פשוט, בקסדה יש לי מיקרופון עבור המצלמה וכל הסטאפ הזה כבר בנוי טוב....ואין לי ממש סטאפ לצילום ללא הקסדה
אז...כן
עובד עם קסדה, וזה חם רצח.
אבל...עד שאני אמצא פיתרון אחר...
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
SM26 -
Tribalmistyc2 -
כמו שכתבתי, תיבת אוויר של אופנוע שטח היה דבר מאד מלוכלך. יש שם המון גרגרי חול ואבק.
חולק עליך לחלוטין לגבי הלכלוך שנכנס ברכיבה. כשאני מוציא את הפילטר לצורך ניקוי / החלפה, מעולם לא ראיתי גרגר חול בחלקו הפנימי, או אפילו שינוי צבע לחום כתוצאה מאבק שנדבק, לא משנה כמה מלוכלך הוא היה מבחוץ.
ברור שפילטר אוויר הוא לא הרמטי וסטרילי, בכל זאת צריך לעבור דרכו אוויר, אבל כנראה מה שכן מצליח לחדור זה אבק מאד מאד דק שגורם נזק מינימלי לבוכנה/צילינדר, ולא גרגר חול שעלול לגרום לשריטה משמעותית.
לכן לדעתי הסכנה הרבה יותר גדולה לכניסת גרגר חול במהלך החלפה לא זהירה מאשר במהלך הרכיבה בשטח.
אז לא נסכים,אני חושב שהעצה שלך פרנואידית,ביחוד זו שמודגשת,ואת זה אני כותב עם חיוך אמיתי,נטול ציניות או זלזול.
בגראז' סגור אין חול מעופף,לכן,אם אין חול בקרבת המניפולד גם לא יכנס לשם חול,כי אין מאיפה,אלא אם אתה עובד באמצע המדבר או במהלך סופה.
נקה את הקופסה בטרם הוצאת הספוג - לשים מהר את המסנן,מבלי לנקות את האזור,רק יגרום לתוצאה ההפוכה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 31-08-2016 בשעה 12:02.
אתן לך הערות, שמן מנוע עדיף משמן גיר לפילטר אוויר.
פילטר ישן חבל לזרוק אפשר לכבס הוא רב פעמי
והכלוב הוא לא ניצוצות מהמנוע, הכלוב מחזיק את הפילטר ומונע קריסה של המבנה שלו ושאיבה למנוע או אי סינון.
ואני עם טריבל , אין גמדים קטנים שזורקים חול למנוע אין מניעה שישאר ללא פילטר גם כמה שעות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרלוק וטרייבל -
מקריאה בפורום אין ספק שיש לכם ידע וניסיון טכניים שעולים על שלי בהרבה.
עם זאת, האם יצא לכם לטפל באופנועי שטח?
יש חול בקרבת המניפולד כי פשוט יש חול בכל מקום. לא ממש ניתן לנקות את תיבת האוויר לפני הוצאת הפילטר כי היא מאד קטנה וצפופה (תלוי באופנוע כמובן) והפילטר ממלא את רובה.
יש גם חול על השלדה, על מיכל הדלק ובכל מקום באזור. מכה קלה לאפנוע או משב רוח עלולים להפיל כמה גרגרים לתוך המניפולד.
יכול להיות שאני פרנואיד, אבל גרגר חול לבוכנה של 125 זה לא נעים...
סטרלוק -
דווקא בזה אני מסכים עם 26. יש כלובים שמחזיקים את הפילטר שלא יקרוס, אבל בדרך כלל הם רק שלד.
הכלוב הזה שהוא עשוי מרשת אמור למנוע "בקפייר" ושריפה של הפילטר.
בDRZ הרשת הזו מחוברת לתיבת אוויר עצמה, והכלוב הוא רק שלד פלסטיק. פה כנראה איחדו את הרשת והכלוב.
יש סיפורים על בעלי DRZים שהורידו את הרשת הזו כדי לאפשר זרימת אוויר טובה יותר, ואופנועים שעלו באש...
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.