תיבת אוויר של אופנוע שטח תמיד נראית כמו סופת חול. לדעתי תמיד יש סיכוי שאבק וגרגירי חול שיושבים בתיבה וסביבתה יפלו פנימה בגלל רוח / מכה קלה לאופנוע וכו'.
למעשה, יש הטוענים שהסיכוי להכניס לכלוך בזמן החלפת פילטר לרוב גדול מהסיכוי שלכלוך יחדור דרך הפילטר עצמו, ולכן כדאי להחליף פילטר לעיתים רחוקות כשהוא יחסית מלוכלך, ולא כל רכיבה - שתיים כמו שהרבה רוכבי שטח עושים.
לא הבנתי את המשפט לגבי הקופסה.



ציטוט ההודעה בתגובה