תמדוד עם רב מודד על ההדקים של המצבר כשאתה נותן סטרטר ותחזור עם תשובה.
שלום,
ברשותי Yamaha fz1 שנת 2011 עם מצבר שנקנה לפני כ 8 חודשים.
לאחרונה האופנוע לא מניעה (יש סטרטר אבל חלש) ללא עזרה מהבוסטר.
החשד הראשוני שלי היה מצבר, קפצתי היום לקנות מצבר חדש.
הבחור בחנות, ניסה קודם להטעין את המצבר הקיים, לאחר שהטעין האופנועה סירב להניע.
היה סטרטר אבל חלש.
לפי הבחור בחנות הבעייה היא לא במצבר אלה במקום אחר.
איפה עוד יכולה להיות הבעייה, ומי בעל המקצוע המומלץ לטיפול בתקלה?
בברכה
תמדוד עם רב מודד על ההדקים של המצבר כשאתה נותן סטרטר ותחזור עם תשובה.
אחלה תודה.
אני אחפש אחד.
בוא נניח רגע שאני נטול קישורים טכניים לחלוטין.
מה אני מודד(מה אני בוחר על ה fluke) ומה הערכים שאני מחפש לראות.
אולי שווה לקצר תהליכים וישר לגשת לבעל מקצוע? ואם כן יש אחד מומלץ?
אתה שם את הבורר ברב מודד על המספר 200 בקטגוריה של האות V עם קו ישר ומקווקו לידו.
ריבוע שמאלי עליון https://www.google.co.il/search?q=MU...MvWHzLAhcnM%3A
לגבי ההמלצה - אתה בפורום הלא נכון,המלצות זה בכללי.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 29-08-2016 בשעה 12:04.
שוב תודה.
נשמע כמו מיישר זרם.
לפי מה שאני קורה מיישר זרם תקול יוצר בעיית טעינה.
לא הצלחתי להניע את האופנוע גם לאחר שהטענתי את המצבר עם מטען מצברים.
אם אני טועה אז אשמח להסבר.
נערך לאחרונה על ידי markiz83; 29-08-2016 בשעה 12:22.
לפי תיאור הבעיה עד כאן, יש 2 אפשרויות. אחת - מצבר שגמר את חייו. מצבר כזה גם אם תטען אותו לא יגיע למצב בו יהיה מסוגל להניע. השנייה - סטרטר תקול (כנראה פחמים או קולקטור שצריכים שיפוץ/החלפה). אם זה מניע עם בוסטר - רוב הסיכויים שזה המצבר. הדרך הפשוטה (גם אם לא הזולה) זה לשים מצבר חדש, ואם מניע לבדוק שהטעינה תקינה ולשכוח מכל העניין. אם לא מניע זה כנראה הסטרטר.
אחלה זאת דם היתה המחשבה שלי,
רק שהבחור ב(חנות/חמליה/מכון מצברים או איך שלא קוראים לזה) טען שהבעייה היא לא המצבר ובגלל זה אני כאן.
מחזור למוסכניק הרגיל שלי וזהו.
אחלה שוקרן לכלום.
ד"א
זה שאני מניע בנתיים בבוסטר, האם לתווך ארוך זה יכול לגרום נזק למערכת החשמל/סטארטר או משהו אחר?
לא (ועוד כמה מילים כי אי אפשר לכתוב הודעה קצרה משלושה תווים)
FZ1 זה זכר.