יש לי אופנוע GN250 שבשיפוץ בשלבים יחסית אחרונים.
יש הברגה במכסה קראנק קייס שכנראה הבעלים הקודמים הרס אותה, וזה רק בורג אחד מיני רבים.
יש לפי מה שהבנתי ארבעה אופציות:
1. הברזה במידה גדולה יותר (במידה ואפשר).
2. החדרת תותב.
3. החדרת הליכויל.
4. החדרה של איפוקסיים למיניהם ויצירת תבריג חדש
אפשרות מספר 4 נשמעת הכי סבירה במצב זה, האם זה נכון?
בכל מקרה אשמח להכוונה מה הכי כדאי ואולי סרטון הדרכה בנושא אם אתם מכירים.
תודה ושבוע מעולה לכולם!


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה