מחכה לחידוש מירוץ החימוש היפני בעקבות MT10
הג'יקסס 1000 נמצא בארץ כבר שנה, אבל רק עכשיו הופשר לנסיעות מבחן; אופנוע חזק, גמיש, מגניב ו... מפתיע!
http://fullgaz.co.il/?p=112989
![]()
מחכה לחידוש מירוץ החימוש היפני בעקבות MT10
מה זה אומר?חסרונות: לא עומד בקנה אחד עם חזית הסגמנט
הכתבה די מהללת ומשבחת את האופנוע, לא ברור מה חסר לו, למשל לעומת S1000r.
במה הוא פחות טוב? רק בכ"ס? בהכל?
אגב, נראה שקובי ליאני התלהב פחות במיוחד בסל"ד הנמוך
http://cars.walla.co.il/item/2986570
ג׳יקסס;-)
כלי נוח וכייפי
והנה, יום אחרי שכתבנו שמחירו של הג'יקסס צריך להיות נמוך מ-90 אלף ש"ח - בעופר אבניר מורידים את המחיר ל-89,950 ש"ח
פרט לזה יש הורדת מחירים לדגמים נוספים וגם מבצעים לספטמבר ואוקטובר, למשל טואונו 1100 ב-106 אלף ש"ח.
http://fullgaz.co.il/?p=113086
מתבקש השוואתי כחול לבן.
יהיה מעניין לראות מבחן נייקדים מגודלים על אספלט כחול לבן (הרי לא חסרים כאלו בארצות נכר, על מסלול סלול בתנאי קור של אירופה)
וליישב את התמורה הטובה ביותר לכסף. היות והיום ההבדלים בין המועמד הזול ליקר עומד על כמה אלפים (עשרות?) טובים...
עם המחיר החדש של הטואנו, אני (באופן אישי לפחות) לא רואה שום הגיון בלרכוש MT10 שזול רק ב-5 אש״ח.
אחח, חלום רטוב הטואנו הזה![]()
בהחלט גם ה1200 לא רחוק מהם ומציע הרבה יותר.
אביעד.
מבין שלושת הממותנים יותר
Z1000 CB וג'יקאסס.
מי היית לוקח?
חסר לו תחכום, האלקטרוניקה שלו בסיסית יותר מזה של ה-S1000R, בוודאי מהדגם עם האובזר יותר.
חסרים לו איזה 20-30 כוחות סוס.
ה-S1000R, למרות שחולק איתו את אותה תצורת מנוע, מרגיש חי ומרגש ברמות, יותר מחוספס מאשר הסוזוקי ה"מתורבת" יותר.
ה-S1000R מרגיש מגומר ברמה גבוהה יותר ותחושה של מוצר מושלם, שלדה ומתלים עדיפים. בלמים מהטובים שאפשר לקנות.
בקיצור - יש הבדל ועדיין, יש הרבה אנשים שיעדיפו את הסוזוקי על פני הבימר, ענין של טעם אישי וחיבור. מניח שאבא שלי, בתור בעלים מאוהב של CB1000R יאהב יותר את הסוזוקי. אני יודע שהייתי לוקח את הגרמני.
לא אביעד, אבל מסכים איתו.
ה-CB כבר מתיישן קצת ודורש דיאטה, עדכון למתלים ואלקטרוניקה בסיסית לפחות. גם קצת ויטמין BHP למנוע יעזור.
בין הסוזוקי ל-Z זה ענין של טעם. הסוזוקי מזכיר יותר את ההונדה, מהיר בטירוף, גמיש ונעים לשימוש, קצת רך ולא הכי מרגש בעולם.
הקאוואסאקי יותר קשיח באופן מובהק, במיוחד מאחור, מרגיש קצת יותר גדול ובגלל הגיר הקצר ואופי המנוע מרגיש נמרץ יותר וקצת מרגיש קצת כמו מוטוקרוס שצריך לעשות לו Short shift כל הזמן. קצת יותר מגניב ונראה בעיני סוף.
ועדיין, נשמע שהיפנים עוד לא באותה הליגה עם האירופאים, או שהם בכלל לא מעוניינים להיות? רק יאמהה איפה שהוא באמצע או מתקרב?
Tracer 900
מין הפה שלך לאללה שנה הבאה אני רוצה אופנוע חדש