חסר לו תחכום, האלקטרוניקה שלו בסיסית יותר מזה של ה-S1000R, בוודאי מהדגם עם האובזר יותר.
חסרים לו איזה 20-30 כוחות סוס.
ה-S1000R, למרות שחולק איתו את אותה תצורת מנוע, מרגיש חי ומרגש ברמות, יותר מחוספס מאשר הסוזוקי ה"מתורבת" יותר.
ה-S1000R מרגיש מגומר ברמה גבוהה יותר ותחושה של מוצר מושלם, שלדה ומתלים עדיפים. בלמים מהטובים שאפשר לקנות.
בקיצור - יש הבדל ועדיין, יש הרבה אנשים שיעדיפו את הסוזוקי על פני הבימר, ענין של טעם אישי וחיבור. מניח שאבא שלי, בתור בעלים מאוהב של CB1000R יאהב יותר את הסוזוקי. אני יודע שהייתי לוקח את הגרמני.
לא אביעד, אבל מסכים איתו.
ה-CB כבר מתיישן קצת ודורש דיאטה, עדכון למתלים ואלקטרוניקה בסיסית לפחות. גם קצת ויטמין BHP למנוע יעזור.
בין הסוזוקי ל-Z זה ענין של טעם. הסוזוקי מזכיר יותר את ההונדה, מהיר בטירוף, גמיש ונעים לשימוש, קצת רך ולא הכי מרגש בעולם.
הקאוואסאקי יותר קשיח באופן מובהק, במיוחד מאחור, מרגיש קצת יותר גדול ובגלל הגיר הקצר ואופי המנוע מרגיש נמרץ יותר וקצת מרגיש קצת כמו מוטוקרוס שצריך לעשות לו Short shift כל הזמן. קצת יותר מגניב ונראה בעיני סוף.




ציטוט ההודעה בתגובה