שת"פ הזוי.. BMW תוצרת סין.
http://www.soymotero.net/bmw-c350-di...je-chino-16882
כנראה שיקחו את המנוע של ה-DT350.
מקווה שזה לא יהיה כמו ה-j300 אלא C600 עם הסינגל של קימקו.
בכל אופן, יש מספיק זמן כדי שזה לא יהיה מעניין במיוחד ברגע זה.
השתפ הזה קיים שנים סידרת ה g650 הורכבו שם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
קצת אפוקסי פלסטלינה וזה חדש
בשנים האחרונות לונסין מייצרים מנועים ל BMW
קימקו מייצרים את המנועים של ה-c600 ו-c650 ממה שהבנתי.
השיתוף פעולה די מובן ויחד עם ה-g310, קטנוע קטן יכול לתת להם דריסת שוק אדירה באירופה.
משהו בסגנון ה-srmax עם 30 כ"ס ו-abs יכול להיות מדהים.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סליחה אבל מה" יכול להיות מדהים ."
מייד אין ציינה .?
חוץ מזהבי..
[QUOTE=strelok89;62904]הם בחיים לא ייצרו מנועים לבמוו הם מרכיבים בלבד המנועים מרוטקס.
אתה טועה. לונסין מייצרים את המנוע- אומנם לפי התוכניות של רוטקס.
http://www.loncin.com/aspx/english/n...lassid=9&id=77
The agreement mainly involved that Loncin Motor Co., Ltd would make 350 cc* large displacement water –cooled pedal motorcycles (including finished motorcycles and engines) for BMW based on technical data provided by them, and large displacement pedal motorcycles satisfying Europe ג…£ standard would be mainly used for urban leisure riding stead of walk.
מהכתבה שאתה עצמך נתצה , לונסין הולכת לייצר את ה350 בחיים היא לא ייצרה את ה650. יותר מזה על כל הרכיבים של ה650 יש לוגו רוטקס עם made in austria
לונסין קיבלה מנועים מוכנים מרוטקס ושילדות מאפריליאה ורכיבים משאר הספקים והרכיבה את הg650
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
קימקו יצרו את ה-650 של c600, הם כבר עשו עסקה עם קוואסקי על הדאוןטאון שלהם בעבר ועכשיו שיש להם את הדאוןטאון 350, ישר רצתי להסיק מסקנות.
טעות שלי.
לגבי לונסין, הם עד היום משתמשים במנוע ה-650 של רוטקס באופנועים שלהם
http://www.motorcyclenews.com/news/n...650gs-engine-/
מתנצל על הבלבול. תודה סטרלוק!
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor